Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wymianę
1 szt. wpustu dachowego oraz likwidację starego wentylatora na połaci dachu
nad usługami w budynku na Osiedlu Kopernika 9 w Stargardzie.

 

Zakres robót obejmuje:

  1. demontaż starego i montaż nowego wpustu dachowego wraz z wykonaniem połączeń,
  2. demontaż starego wentylatora na połaci dachu,
  3. wypełnienie powstałego otworu ociepleniem z wełny,
  4. zaślepienie otworu w połaci dachu płytą żelbetową,
  5. uzupełnienie pokrycia dachu z papy po usuniętym wentylatorze,
  6. uzupełnienie docieplenia ściany szczytowej wraz z obróbkami blacharskimi.

UWAGI OGÓLNE:

  • Utylizacja odpadów pochodzących z robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionego zadania inwestycyjnego.
  • Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i wykonanych robót.
  • Nie dopuszcza się składowania gruzu i materiałów na chodnikach.

Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje,
które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót). Prace należy wykonać po zakończonym sezonie grzewczym.

Pożądany termin realizacji robót do 15.09.2023r.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Kosztorys ofertowy.
  3. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  4. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  5. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  6. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  7. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  8. Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  9. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  10. Oświadczenie oferenta, że:
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  1. Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, ( 91/834-55-92.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Joanna Dobroć-Stępińska i Lucyna Steier.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją:Wymiana wpustu Kopernika 9 w Stargardzie w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2 lub mailem starowka@spoldzielniastargard.pl w terminie do dnia 21.07.2023r. do godz. 1500.

Istnieje możliwość wrzucenia oferty do skrzynki podawczej umieszczonej na budynku Administracji.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.07.2023r. o godz. 1000 w biurze Administracji Osiedla Stare Miasto.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

 

W załączeniu:

  1. 06_formularz Ofertowy
  2. projekt umowy
  3. klauzula dotyczącą przetwarzania danych osobowych