Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard Szczeciński
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl
Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 8:00 do 16:00

NIP: 854-001-12-76

Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net

Nowość !!! - Zachęcamy do korzystania z Systemu AdaNet.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy zapoznać się z regulaminem, wypełnić i wysłać Formularz rejestracji użytkownika na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany Login i Hasło do systemu (dla osób posiadających więcej niż jeden lokal np. dodatkowo garaż lub inny lokal wystarczy jeden dostęp). Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika

Formularz rezygnacji


 
uniqa

Os. Zachód

 

Administracja Os. Zachód
Administracja (91) 834 34 83
tel. kom. 509 903 567 (dział techniczny)
tel. kom. 512 106 684 (dział administracyjny)

od poniedziałek-środa, piątek w godz. od 700 do 1500

 czwartek  w godz. od 800 do 1600

Ważne numery telefonów
Pogotowie awaryjne (91) 573 43 51, kom. 509 339 639
(poza godzinami pracy Administracji)

Inne
TV Vectra Infolinia 801 08 01 80, z tel. kom. 587 426 700
Pogotowie gazowe 992
Pogotowie cieplne 993
Pogotowie wodno-kanalizacyjne (91) 578 35 80
Straż Miejska 986
Policja 997 lub 112 z tel. kom.
Straż Pożarna 998

  • Odczyty wodomierzy

Harmonogram odczytów wodomierzy Osiedle Zachód

Zarządzenie wewnętrzne nr 112 w sprawie odczytów wodomierzy.

Lokatorów nieobecnych podczas odczytu prosi się o podanie stanów wodomierzy do dnia 15 w którym odbywają się  odczyty w odpowiedniej Administracji lub telefonicznie.

  • Plombowanie wodomierzy

Plombowanie wodomierzy po legalizacji, wymianie bądź w sytuacji kiedy zerwana zostanie plomba należy zgłaszać osobiście w odpowiedniej Administracji  lub telefonicznie.

  • Sprzątanie

Informacja o terminach mycia biegów klatek schodowych, okien i lamperii na klatkach schodowych

Szczegółowy zakres prac przy utrzymaniu czystości nieruchomości – dokumenty do pobrania:

 

HARMONOGRAMY SPRZYTANIA ZACHÓD 2014r.