Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na remont daszku wejściowego w budynku przy ul. Chrobrego 7b w Stargardzie.

 

Szczegółowy zakres robót:

  1. demontaż stalowego panelu,
  2. demontaż oprawy oświetleniowej,
  3. demontaż rynny i rury spustowej,
  4. rozebranie płyty osb,
  5. naprawa instalacji elektrycznej,
  6. montaż nowej płyty osb,
  7. ułożenie wyprawy tynkarskiej do uzyskania efektu drewna (zgodnie z istniejącym wzorem),
  8. malowanie bejcą (nawiązanie do istniejącego koloru),
  9. montaż oprawy oświetleniowej,
  10. montaż nowej rynny o średnicy 150 mm
  11. montaż nowej rury spustowej o średnicy 100mm
  12. montaż siatki ochronnej na rynny (ochrona przed liśćmi),
  13. montaż stalowego panelu,
  14. uprzątnięcie, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów po robotach.

 

UWAGI:

  1. Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
  2. Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie.
  3. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie.
  4. Utylizacji i wywóz odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
  5. Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru.

 

Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

Pożądany termin realizacji robót do 31.10.2023r.

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  3. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  4. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 3 lata.
  5. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  6. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  7. Oświadczenie oferenta, że:
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  1. Klauzulę informacyjną.

 

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

 

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta. Dodatkowe informacje można uzyskać
w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-10 Stargard, ( 91/834-55-92,
508-163-680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Małgorzata Czerwiakowska, Lucyna Steier.

Ofertę należy przesłać na adres Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2
w Stargardzie lub mailem starowska@spoldzielniastargard.pl w terminie do dnia 20.07.2023r. do godz. 1000.

Istnieje możliwość wrzucenia oferty do skrzynki podawczej umieszczonej na budynku Administracji.

 

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

 

W załączeniu:

  1. 2023.06.23_formularz ofertowy
  2. projekt umowy – zlecenia.