Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie remontu i docieplenia dachu nadbudówki wraz z remontem komina budynku mieszkalnego przy ul. Wita Stwosza 2 w Stargardzie.

Szczegółowy zakres robót:

  1. rozebranie istniejących obróbek blacharskich, rynny i rury spustowej,
  2. rozebranie istniejącego pokrycia z papy – wszystkie warstwy,
  3. usunięcie zewnętrznej warstwy betonu (wylewki) przez frezowanie,
  4. naprawa i wyrównanie istniejącego podłoża, uzupełnienie ubytków oraz jego wzmocnienie poprzez nasączenie wysoko penetrującym preparatem do wzmacniania podłoży cementowych,
  5. osadzenie kotew stalowych ocynkowanych dla montażu podwalin (belek drewnianych),
  6. montaż podwalin (belek drewnianych) 15×15 cm z drewna iglastego nasyconego po obwodzie nadbudówki,
  7. montaż płyt styropianowych EPS 100 gr. 15 cm laminowanych od góry papą podkładową wraz ze zgrzaniem zakładów papy. Płyty montować cało powierzchniowo na klej bitumiczny o zwiększonej przyczepności (np. MEGA-TEX) lub poliuretanowy,
  8. montaż nowych obróbek blacharskich (wiatrownice, pas nadrynnowy) z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,55 mm,
  9. montaż rynny i rury spustowej z blachy stalowej ocynkowanej,
  10. pokrycie połaci dachu nadbudówki papą zgrzewalną gr. 5,2 mm SBS z wkładką poliestrową o gramaturze 250 g/m2,
  11. uzupełnienie docieplenia pasa elewacji nadbudówki na wysokości belek drewnianych twardym styropianem lub płytami XPS wraz z wyprawą elewacyjną i malowaniem docieplonego pasa,
  12. demontaż istniejącej żeliwnej rury wywiewnej kanalizacyjnej i montaż w jej miejsce nowej wywiewki PCV z wysunięciem wywiewu ponad poziom czapy komina,
  13. naprawa i uzupełnienie bruzdy i ubytków komina przy wywiewce,
  14. odbicie zniszczonych i luźnych tynków komina i ich uzupełnienie (tynki kat. III),
  15. malowanie tynków farbą elewacyjną,
  16. uszczelnienie styku komina z rurą wywiewną masą uszczelniającą trwale plastyczną,
  17. usunięcie zewnętrznej warstwy betonu czapki kominowej przez frezowanie wraz z naprawą uszkodzeń i ubytków,
  18. zabezpieczenie powierzchni czapki kominowej żywicą ochronną (np. ASODUR V360/W),
  19. demontaż i montaż siatek ochronnych na wylotach kanałów wentylacyjnych.
  20. uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów po robotach.

 

UWAGI OGÓLNE:

  1. Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
  2. Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie.
  3. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie.
  4. Utylizacji i wywóz odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
  5. Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru.

Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

Termin realizacji robót do 31.10.2023 r.

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 1500 zł w terminie do dnia 20.07.2023 r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
  3. Dowód wpłaty wadium.
  4. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  5. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  6. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  7. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  8. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  9. Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych o pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  10. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
  11. Zestawienie wykonanych robót z podaniem lokalizacji, adresu inwestora i wartości wykonanych prac – dotyczy Oferentów, którzy nie współpracowali dotychczas ze Spółdzielnią Mieszkaniową.
  12. Oświadczenie oferenta, że:
  • materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania dokumentacji projektowej i zaproszenia do złożenia oferty oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2,  73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Małgorzata Czerwiakowska.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Remont i docieplenie dachu nadbudówki wraz remontem komina budynku mieszkalnego przy ul. Wita Stwosza 2 w Stargardzie”, w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 21.07.2023 r. do godz. 830.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  21.07.2023 r. o godz. 900 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.

Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:

  1. oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
  2. oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

W załączeniu:

  1. 2023.06.20_formularz ofertowy
  2. projekt umowy
  3. przedmiar