Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na remont daszków nad wejściami do budynku mieszkalnego przy ul. Miłej 1A i 1B w Stargardzie.
Zakres prac:
- rozebrać istniejące obróbki blacharskie i pokrycie z papy daszków
- rozebrać betonową warstwę spadkową daszku – dotyczy wejścia 1A
- odbić spękane tynki na bocznych powierzchniach daszków
- myjką ciśnieniową oczyścić górę, boki i spód daszków
- metodą iniekcji naprawić istniejące rysy i pęknięcia bocznych ścianek daszków
- wykonać reprofilację uszkodzeń konstrukcji betonowej daszków w systemie PCC systemowymi zaprawami (np. Schomburg) z zabezpieczeniem widocznych prętów zbrojeniowych i reprofilacją naroży. Spody i boki daszków wyrównać drobnoziarnistą zaprawą wyrównującą (szpachlą) wybranego systemu PCC.
- wykonać nową warstwę spadkową z zaprawy cementowej (M12) na daszku klatki 1A. Warstwę spadkową na daszku 1B wyrównać i naprawić ewentualne ubytki
- zamontować systemowe attykowe wpusty dachowe fi 70 mm z fabrycznie zamocowanym kołnierzem z papy. Wpust w klatce 1A podłączyć do istniejącej rury spustowej. Uszkodzone podejście wymienić na nowe.
- wykonać dwuwarstwowe pokrycie daszków papą termozgrzewalną z wywinięciem na ścianki boczne łącznie z górną powierzchnią ścianek. Papa nawierzchniowa modyfikowana SBS gr. 5,2 mm na wkładce poliestrowej o gramaturze min. 250 g/m2.
- Wykonać nowe obróbki blacharskie (przekrycia) bocznych ścianek daszków z blachy stalowej ocynkowanej. Pod blachę ułożyć przekładki z papy izolacyjnej zabezpieczające nowe obróbki przed zarysowaniem.
- spód i boki daszków pomalować farbą elewacyjną (np. silikonowa)
- konstrukcję stalową daszków oczyścić z rdzy i starych powłok malarskich (zaleca się Sa min.2)
- konstrukcję stalową daszków pomalować min. dwukrotnie farbą podkładową (np. epoksydową) i dwukrotnie farbą nawierzchniową poliuretanową – dla kategorii korozyjności C3
- wykonać odpowiednie zabezpieczenia umożliwiające bezpieczną komunikację w trakcie robót mieszkańców
UWAGI OGÓLNE:
- pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy,
- utylizacja odpadów w zakresie Wykonawcy,
- do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca użyje materiałów, maszyn i urządzeń własnych, przy czym materiały te, co do jakości powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (U. 2022, poz. 1557),
- rodzaj, gatunek wyrobów i podstawowych materiałów przewidzianych do wbudowania winien być zgodny z przyjętą ofertą i będzie podlegał zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).
Termin realizacji robót do 30.11.2023 r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 3 500,00 zł w terminie do dnia 19.07.2023 r. do godz. 1500.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów, którzy podejmują współpracę z Zamawiającym po raz pierwszy.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty.
W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Pyrzyckie, ul. Wierzyńskiego 4c , 73-110 Stargard, ( 91/834-50-64.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Agnieszka Wojciechowska, Marta Rębisz.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „remont daszków nad wejściami do budynku mieszkalnego przy ul. Miłej 1A i 1B w Stargardzie
.” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni, Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 20.07.2023 r. do godz. 930.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.07.2023 r. o godz. 1000 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
W załączeniu:
- formularz ofertowy
- projekt umowy
- książka przedmiarów