Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na remont daszków nad wejściami do budynku mieszkalnego przy ul. Miłej 1A i 1B w Stargardzie.

 

Zakres prac:

  1. rozebrać istniejące obróbki blacharskie i pokrycie z papy daszków
  2. rozebrać betonową warstwę spadkową daszku – dotyczy wejścia 1A
  3. odbić spękane tynki na bocznych powierzchniach daszków
  4. myjką ciśnieniową oczyścić górę, boki i spód daszków
  5. metodą iniekcji naprawić istniejące rysy i pęknięcia bocznych ścianek daszków
  6. wykonać reprofilację uszkodzeń konstrukcji betonowej daszków w systemie PCC systemowymi zaprawami (np. Schomburg) z zabezpieczeniem widocznych prętów zbrojeniowych i reprofilacją naroży. Spody i boki daszków wyrównać drobnoziarnistą zaprawą wyrównującą (szpachlą) wybranego systemu PCC.
  7. wykonać nową warstwę spadkową z zaprawy cementowej (M12) na daszku klatki 1A. Warstwę spadkową na daszku 1B wyrównać i naprawić ewentualne ubytki
  8. zamontować systemowe attykowe wpusty dachowe fi 70 mm z fabrycznie zamocowanym kołnierzem z papy. Wpust w klatce 1A podłączyć do istniejącej rury spustowej. Uszkodzone podejście wymienić na nowe.
  9. wykonać dwuwarstwowe pokrycie daszków papą termozgrzewalną z wywinięciem na ścianki boczne łącznie z górną powierzchnią ścianek. Papa nawierzchniowa modyfikowana SBS gr. 5,2 mm na wkładce poliestrowej o gramaturze min. 250 g/m2.
  10. Wykonać nowe obróbki blacharskie (przekrycia) bocznych ścianek daszków z blachy stalowej ocynkowanej. Pod blachę ułożyć przekładki z papy izolacyjnej zabezpieczające nowe obróbki przed zarysowaniem.
  11. spód i boki daszków pomalować farbą elewacyjną (np. silikonowa)
  12. konstrukcję stalową daszków oczyścić z rdzy i starych powłok malarskich (zaleca się Sa min.2)
  13. konstrukcję stalową daszków pomalować min. dwukrotnie farbą podkładową (np. epoksydową) i dwukrotnie farbą nawierzchniową poliuretanową – dla kategorii korozyjności C3
  14. wykonać odpowiednie zabezpieczenia umożliwiające bezpieczną komunikację w trakcie robót mieszkańców

UWAGI OGÓLNE:

  1. pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy,
  2. utylizacja odpadów w zakresie Wykonawcy,
  3. do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca użyje materiałów, maszyn i urządzeń własnych, przy czym materiały te, co do jakości powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (U. 2022, poz. 1557),
  4. rodzaj, gatunek wyrobów i podstawowych materiałów przewidzianych do wbudowania winien być zgodny z przyjętą ofertą i będzie podlegał zaakceptowaniu przez Zamawiającego.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

Termin realizacji robót do 30.11.2023 r.

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard  nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 3 500,00 zł w terminie do dnia 19.07.2023 r. do godz. 1500.

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
  3. Dowód wpłaty wadium.
  4. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  5. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  6. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  7. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  8. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  9. Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  10. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
  11. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
  12. Oświadczenie oferenta, że:
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  • nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  1. Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów, którzy podejmują współpracę z Zamawiającym po raz pierwszy.
  2. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty.

W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Pyrzyckie, ul. Wierzyńskiego 4c ,  73-110 Stargard, ( 91/834-50-64.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Agnieszka Wojciechowska, Marta Rębisz.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „
remont daszków nad wejściami do budynku mieszkalnego przy ul. Miłej 1A i 1B w Stargardzie

 .” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni, Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 20.07.2023 r. do godz. 930.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.07.2023 r. o godz. 1000 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.

Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:

  1. oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
  2. oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

W załączeniu:

  1. formularz ofertowy
  2. projekt umowy
  3. książka przedmiarów