Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na roboty polegające                       na poprawie drożności instalacji kanalizacyjnej (24 pionów) metodą mechaniczną w budynkach na Osiedlu Letnim przy ul. Al. Gryfa 23-31, Pogodna 18-22, Przedwiośnie 49-55 w Stargardzie.

Zakres robót obejmuje:

  1. zabezpieczenie pokrycia dachowego budynku, w obrębie wywiewek kanalizacyjnych,
  2. kamerowanie wraz z nagraniem przed podjęciem czyszczenia odcinka z dachu do części poziomej,
  3. dwukrotne czyszczenie mechaniczne wraz z płukaniem wodą pod stałym napływem minimum 1m3/h z dachu budynku do części poziomej,
  4. kamerowanie wraz z nagraniem po wykonaniu czyszczenia,
  5. czyszczenie odcinka poziomu kanalizacyjnego do pierwszej studni zewnętrznej,
  6. sprawdzenie drożności instalacji poziomej po wyczyszczeniu.

WYMAGANIA OGÓLNE:

  • Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin miejsca realizacji prac.
  • Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
  • Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie.
  • W przypadku uszkodzenia części instalacji w trakcie wykonywania prac, Wykonawca odtworzy uszkodzoną część.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto wynikająca z załączonego kosztorysu ofertowego.
  2. Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót.
  3. Termin wykonania robót.
  4. Okres gwarancji na wykonane roboty – min. 3 lat.
  5. NIP, REGON, nr telefonu, pełną nazwę oferenta i e-mail.
  6. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
  7. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności aw przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  8. Termin płatności faktury, minimum 14 dni.
  9. Oświadczenie Oferenta, że jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym.
  10. Oświadczenie Oferenta, że nie zalega wobec:
  11. ZUS z zapłatą składek ubezpieczeniowych,
  12. Urzędu Skarbowego z zapłatą podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
  13. Oświadczenie Oferenta, że nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należnościami pieniężnymi.
  14. Oświadczenie Oferenta o sposobie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie kaucji gwarancyjnej w wysokości 5% wartości przedmiotu umowy brutto.
  15. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionej przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń.

Projekt umowy można uzyskać w biurze Administracji Osiedla Zachód i Letnie.

  1. Oświadczenie Oferenta, że przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz dokonał indywidualnych pomiarów i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg prac oraz wielkość wynagrodzenia, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne doprzygotowania oferty i podpisania umowy.
  2. Oświadczenie Oferenta, że jest lub nie jest płatnikiem VAT.
  3. Oświadczenie Oferenta, że nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym.
  4. Oświadczenie Oferenta, że nie znajduje się w upadłości ani likwidacji oraz że nie jest prowadzone postępowanie układowe.
  5. Oświadczenie oferenta, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie wraz z dokumentami (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne).
  6. Oświadczenie Oferenta, że roboty wykona siłami własnymi.
  7. Zestawienie wykonanych tego typu prac remontowych z ostatnich 3 lat z podaniem lokalizacji, adresu inwestora dotyczy oferentów, którzy podejmują współpracę z Zamawiającym po raz pierwszy.
  8. Kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę 50 000,00zł.
  9. Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

Pożądany termin realizacji robót do 13.12.2024r.

 

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard  nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 1 500,00 zł w terminie do dnia 04.11.2024r. do godz. 1500. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

Zamawiający zwraca wadium bez odsetek, wszystkim oferentom, których oferty nie zostały wybrane, odrzucone lub nierozpatrzone z powodu ich wycofania, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zwraca wadium bez odsetek oferentowi którego oferta została wybrana w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej oraz sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

UWAGA:

  • Oferty niekompletne mogą być przez zamawiającego odrzucone.
  • Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 lub telefonicznie ( 91/834-34-83 (wew. 206). Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:

–    Kierownik Krystyna Chwarszczyńska, Z-ca Kierownika Dominika Żuchowska.

–    w godzinach: poniedziałek – piątek od 700 do 1500.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, a kolejność załączników winna wynikać z zaproszenia do złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A7 w terminie do dnia 05.11.2024 r. do godz. 1000 w zaklejonej kopercie z adnotacją: „Poprawa drożności instalacji kanalizacyjnej (24 pionów) metodą mechaniczną w budynkach na Osiedlu Letnim przy ul. Al. Gryfa 23-31, Pogodna 18-22, Przedwiośnie 49-55 w Stargardzie.”- nie otwierać do dnia 05.11.2024 r. do godziny 1030.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2024 r. o godz. 1030 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Os. Zachód A7, I piętro.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.