Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zapytanie ofertowe

 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wymianę
16 kompletów ciepłomierzy Ultraheat XS T230 DN 15 Qn 0,6m3/h z możliwością zapewnienia zdalnego odczytu wskazań z 11 lokali mieszkalnych i 5 usługowych
przy ul. Piłsudskiego 13 w Stargardzie.

Zakres prac obejmuje:

  1. demontaż ciepłomierzy metodą zamrożenia rur,
  2. montaż ciepłomierzy kompaktowych z możliwością zapewnienia zdalnego odczytu wskazań, ultradźwiękowych o średnicy DN 15 i przepływie nominalnym Qp=0,6 m3/h,
    z baterią o żywotności, co najmniej 11 lat oraz możliwością odczytu, co najmniej
    12 ostatnich wskazań miesięcznych z ważną cechą legalizacyjną,
  3. plombowanie ciepłomierzy po montażu,
  4. sporządzenie dokumentacji montażowej zawierającej następujące dane:
  5. adres lokalu,
  6. datę dokonania montażu,
  7. numer ciepłomierza demontowanego, stan licznika,
  8. numer ciepłomierza montowanego, jego parametry (średnica, przepływ) i stan licznika,
  9. zestawienie wykonanych robót dodatkowych (jeśli wystąpią),
  10. podpis montera.

 

UWAGI OGÓLNE:

  • Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy,
  • w wycenie należy uwzględnić koszt dostępu zarządcy do portalu, oraz dołączyć wzór umowy na świadczenie usług internetowych,
  • utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

Pożądany termin realizacji robót do 30.11.2024r.

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto z podatkiem VAT.
  2. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  3. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  4. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  5. Stosowne dokumenty świadczące, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania dopuszczone zostały do obrotu i stosowania w budownictwie.
  6. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  7. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności,
    a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  8. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami składek.
  9. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę minimum
    50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  10. Oświadczenie oferenta, że:
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • materiały i wyroby przewidziane do wbudowania dopuszczone zostały do obrotu
    i stosowania w budownictwie,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię
    i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto,
ul. Klasztorna 2, 73-10 Stargard, ( 91/834-55-92, 508-163-680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Małgorzata Czerwiakowska, Marcin Jelonek, Lucyna Steier.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Ciepłomierze Piłsudskiego 13 w Stargardzie
w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2 lub mailem starowka@spoldzielniastargard.pl
w terminie do dnia 17.10.2024r. do godz. 830.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.10.2024r. o godz. 900 w biurze Administracji Osiedla Stare Miasto w Stargardzie.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego
w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.