Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wymianę wywiewki kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Reja 2/b w Stargardzie.


 Zakres prac obejmuje:

  1. rozebranie ścian z cegły w celu odsłonięcia pionu kanalizacyjnego w mieszkaniu b/17,
  2. rozkucie żeliwnej wywiewki na dachu budynku,
  3. demontażu odcinka pionu kanalizacyjnego żeliwnego pomiędzy mieszkaniem na ostatniej kondygnacji a dachem wraz z wywiewką,
  4. montaż rurociągu z tworzyw sztucznych PCV o śr.150 mm wraz z wywiewką powyżej płaszczyzny dachu oraz połączenie z istniejącą instalacją kanalizacyjną – ok 3,50 m,
  5. wykończenie zabudowy pionu instalacyjnego z płyt g-k (bez odtworzenia okładzin
    i malowania),
  6. uzupełnienie stropu i odtworzenie pokrycia dachowego z papy,
  7. uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów po robotach.

UWAGI OGÓLNE:

  • Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
  • Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia
    i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie.
  • Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
  • Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy
    z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją
    i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość
    i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach
    z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.

 

Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje,
które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej
w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

 

Pożądany termin realizacji robót do 31 sierpnia 2024 r.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Koszt wykonania robót (netto i brutto).
  2. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  3. Gwarancję na wykonane roboty – minimum 5 lat.
  4. Pełną nazwę firmy, nr telefonu kontaktowego, e-mail, NIP, REGON.
  5. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności a w przypadku spółek cywilnych – umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  6. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
  7. Oświadczenie oferenta, że:
    • dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami
      i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg procesu budowlanego oraz wielkość wynagrodzenia,
    • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię Mieszkaniową i przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
    • materiały i wyroby przewidziane do stosowania spełniają wymagania zaproszenia
      do złożenia oferty oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
    • jestem uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
    • nie zalega wobec ZUS z zapłatą składek oraz Urzędu Skarbowego z zapłata
      podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
    • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT,
  8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone                          „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje, można uzyskać w Administracji Stare Miasto, ul. Klasztorna 2,                            73-110 Stargard, ( 91/834 55 92.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Małgorzata Czerwiakowska.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

Ofertę można przesłać na adres: eliza.wojtowicz@spoldzielniastargard.pl lub złożyć osobiście w biurze Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, w terminie do dnia 24.06.2024 r. o godz. 1500.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2024 r. o godz. 1000 w Administracji Osiedla Stare Miasto przy ul. Klasztornej 2.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.