Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na remont schodów wejściowych i podjazdu do lokalu wraz z remontem studzienki piwnicznej i częścią przyległego chodnika ul. Armii Krajowej 7 na Osiedlu Pyrzyckim w Stargardzie

 

Zakres prac:

Zakres robót:

  1. Schody wejściowe
  1. rozebranie istniejącej okładziny z płytek schodów i podestu
  1. skucie części dolnego stopnia do szerokości 35-36 cm oraz skucie powierzchni betonu na stopniach i podeście na głębokość umożliwiającą swobodny montaż okładzin z betonu płukanego
  2. sfrezowanie i wyrównanie zewnętrznej warstwy betonu na schodach i podeście z ewentualnym wzmocnieniem powierzchni betonu poprzez jej nasączenie właściwym preparatem
  3. naprawienie ubytków i uszkodzeń betonu schodów i podestu
  4. obłożenie stopni i podestu schodów elementami prefabrykowanymi z betonu płukanego na zaprawie cementowej z dodatkiem emulsji polimerowej polepszającej przyczepność zaprawy (np. ASOPLAST MZ). Wysokość progu w drzwiach wejściowych max. 2 cm
  5. wymiana cokolika na cokolik z płytek z betonu płukanego
  6. wymiana istniejącej wycieraczki do obuwia na nową w korycie PCV 60×40 cm z odprowadzeniem wody na trawnik przy podjeździe lub do rury deszczowej w narożu sklepu
  7. Wysokość stopni wejściowych musi być równa i uwzględniać konieczność przełożenia chodnika (pkt. D)
  1. Przyległa studzienka piwniczna
  1. oczyszczenie studzienki z zalegających śmieci i gruzu
  2. rozebranie ścian studzienki min. dwie warstwy cegieł poniżej powierzchni terenu (chodnika)
  3. naprawienie uszkodzeń muru i tynków studzienki poniżej poziomu rozebranych warstw
  4. uzupełnienie górnych warstw studzienki cegłami klinkierowymi (brązowe) na zaprawie trasowej. Wierzchnia warstwa cegieł jako rolka wys. 12 cm wystająca ponad chodnik na wys. 10-15 cm z fundamentami,
  5. spoinowanie i hydrofobizacja części muru z cegły klinkierowej wraz z izolacją przeciwwodną zewnętrznej części muru w gruncie do głębokości min. 0,5 m masą asfaltową dwuskładnikową.
  6. wymiana istniejącego rusztu przekrywającego studzienkę na nowy z płaskowników stalowych. Ruszt powinien mieć możliwość otwierania. Rozstaw płaskowników rusztu max. 20 mm.
  7. uzupełnienie płytek okładzinowych ściany budynku nad studzienką
  1. Podjazd do lokalu
  1. demontaż istniejących pochwytów i słupków podjazdu
  2. skucie okładzin z płytek i rozebranie nawierzchni podjazdu z kostki betonowej
  3. rozebranie podbudowy nawierzchni podjazdu na głębokość min. 20 cm
  4. odkopanie i rozebranie ścianek podjazdu z bloczków betonowych do głębokości 1 warstwy poniżej terenu
  5. wyrównanie górnej powierzchni murków przez frezowanie lub zaprawą cementową
  6. wykonanie izolacji poziomej murków papą termozgrzewalną podkładową na zagruntowanym podłożu
  7. odtworzenie murków podjazdu cegłami klinkierowymi (brązowe) na zaprawie trasowej. Wierzchnia warstwa cegieł jako rolka wys. 12 cm wystająca ponad nawierzchnię podjazdu na wys. 8 – 10 cm
  8. spoinowanie i hydrofobizacja części muru z cegły klinkierowej
  9. wykonanie izolacji ścian podjazdu w gruncie do poziomu nawierzchni (chodnika, podjazdu lub trawnika) masą asfaltową dwuskładnikową.
  10. wykonanie warstwy odsączającej z piasku oraz podbudowy betonowej gr. min. 10 cm pod nawierzchnię podjazdu
  11. ułożenie nawierzchni podjazdu z elementów prefabrykowanych z betonu płukanego ( jak na schodach wejściowych) na zaprawie cementowej z dodatkiem emulsji polimerowej polepszającej przyczepność zaprawy (np. ASOPLAST MZ).
  12. montaż i malowanie pochwytów i słupków podjazdu. Należy wykorzystać wcześniej zdemontowane elementy. Malowanie 2x farbą podkładową + 2x farbą nawierzchniową do metalu.
  1. Roboty towarzyszące
  1. wykonanie wykopu liniowego o głębokości min. 0,9 m od rury deszczowej w narożu sklepu do studni deszczowej przy początku podjazdu (ok. 5 m)
  2. wykonanie podsypki z piasku gr. 10-15 cm pod rurociąg PCV
  3. wykonanie otworu fi 160 w ścianie studni deszczowej
  4. częściowa wymiana elementów rury deszczowej. Powyżej czyszczaka rurę deszczową zredukować do średnicy rury spustowej.
  5. montaż rury PCV fi 160 mm od rury deszczowej z włączeniem do studni deszczowej
  6. obsypka rurociągu piaskiem i zasypanie wykopu z zagęszczeniem gruntu
  7. wywóz nadmiaru gruntu z wykopu wraz z odtworzeniem trawnika
  1. przełożenie części chodnika z płyt betonowych 50×50 cm w pasie na szerokości min. 2 m od początku podjazdu do sklepu, wzdłuż schodów wejściowych, studzienki piwnicznej do początku podjazdu do lokalu „Pozytywka”. Chodnik należy przełożyć ze spadkiem od budynku w sposób umożliwiający odpływ wód opadowych i bezpieczne użytkowanie (bez uskoków). Uszkodzone płyty chodnikowe należy wymienić na nowe.
  2. wywóz wraz z utylizacją gruzu i odpadów po robotach
  3. oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób trzecich

UWAGI OGÓLNE:

  1. pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy,
  2. utylizacja odpadów w zakresie Wykonawcy,
  3. do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca użyje materiałów, maszyn i urządzeń własnych, przy czym materiały te, co do jakości powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (U. 2022, poz. 1557),
  4. rodzaj, gatunek wyrobów i podstawowych materiałów przewidzianych do wbudowania winien być zgodny z przyjętą ofertą i będzie podlegał zaakceptowaniu przez Zamawiającego.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

Termin realizacji robót do 30.09.2023 r.

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard  nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 3 500,00 zł w terminie do dnia 06.07.2023 r. do godz. 1500.

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
  3. Dowód wpłaty wadium.
  4. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  5. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  6. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  7. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  8. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  9. Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  10. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
  11. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
  12. Oświadczenie oferenta, że:
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  • nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  1. Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów, którzy podejmują współpracę z Zamawiającym po raz pierwszy.
  2. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty.

W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Pyrzyckie, ul. Wierzyńskiego 4c ,  73-110 Stargard, ( 91/834-350-64.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Agnieszka Wojciechowska, Marta Rębisz.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „
remont schodów wejściowych i podjazdu do lokalu wraz z remontem studzienki piwnicznej i częścią przyległego chodnika ul. Armii Krajowej 7 w Stargardzie.” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni, Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 07.07.2023 r. do godz. 930.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.07.2023 r. o godz. 1000 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.

Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:

  1. oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
  2. oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

W załączeniu:

  1. formularz ofertowy
  2. projekt umowy
  3. książka przedmiarów