Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na remont schodów wejściowych i podjazdu do lokalu wraz z remontem studzienki piwnicznej i częścią przyległego chodnika ul. Armii Krajowej 7 na Osiedlu Pyrzyckim w Stargardzie
Zakres prac:
Zakres robót:
- Schody wejściowe
- rozebranie istniejącej okładziny z płytek schodów i podestu
- skucie części dolnego stopnia do szerokości 35-36 cm oraz skucie powierzchni betonu na stopniach i podeście na głębokość umożliwiającą swobodny montaż okładzin z betonu płukanego
- sfrezowanie i wyrównanie zewnętrznej warstwy betonu na schodach i podeście z ewentualnym wzmocnieniem powierzchni betonu poprzez jej nasączenie właściwym preparatem
- naprawienie ubytków i uszkodzeń betonu schodów i podestu
- obłożenie stopni i podestu schodów elementami prefabrykowanymi z betonu płukanego na zaprawie cementowej z dodatkiem emulsji polimerowej polepszającej przyczepność zaprawy (np. ASOPLAST MZ). Wysokość progu w drzwiach wejściowych max. 2 cm
- wymiana cokolika na cokolik z płytek z betonu płukanego
- wymiana istniejącej wycieraczki do obuwia na nową w korycie PCV 60×40 cm z odprowadzeniem wody na trawnik przy podjeździe lub do rury deszczowej w narożu sklepu
- Wysokość stopni wejściowych musi być równa i uwzględniać konieczność przełożenia chodnika (pkt. D)
- Przyległa studzienka piwniczna
- oczyszczenie studzienki z zalegających śmieci i gruzu
- rozebranie ścian studzienki min. dwie warstwy cegieł poniżej powierzchni terenu (chodnika)
- naprawienie uszkodzeń muru i tynków studzienki poniżej poziomu rozebranych warstw
- uzupełnienie górnych warstw studzienki cegłami klinkierowymi (brązowe) na zaprawie trasowej. Wierzchnia warstwa cegieł jako rolka wys. 12 cm wystająca ponad chodnik na wys. 10-15 cm z fundamentami,
- spoinowanie i hydrofobizacja części muru z cegły klinkierowej wraz z izolacją przeciwwodną zewnętrznej części muru w gruncie do głębokości min. 0,5 m masą asfaltową dwuskładnikową.
- wymiana istniejącego rusztu przekrywającego studzienkę na nowy z płaskowników stalowych. Ruszt powinien mieć możliwość otwierania. Rozstaw płaskowników rusztu max. 20 mm.
- uzupełnienie płytek okładzinowych ściany budynku nad studzienką
- Podjazd do lokalu
- demontaż istniejących pochwytów i słupków podjazdu
- skucie okładzin z płytek i rozebranie nawierzchni podjazdu z kostki betonowej
- rozebranie podbudowy nawierzchni podjazdu na głębokość min. 20 cm
- odkopanie i rozebranie ścianek podjazdu z bloczków betonowych do głębokości 1 warstwy poniżej terenu
- wyrównanie górnej powierzchni murków przez frezowanie lub zaprawą cementową
- wykonanie izolacji poziomej murków papą termozgrzewalną podkładową na zagruntowanym podłożu
- odtworzenie murków podjazdu cegłami klinkierowymi (brązowe) na zaprawie trasowej. Wierzchnia warstwa cegieł jako rolka wys. 12 cm wystająca ponad nawierzchnię podjazdu na wys. 8 – 10 cm
- spoinowanie i hydrofobizacja części muru z cegły klinkierowej
- wykonanie izolacji ścian podjazdu w gruncie do poziomu nawierzchni (chodnika, podjazdu lub trawnika) masą asfaltową dwuskładnikową.
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku oraz podbudowy betonowej gr. min. 10 cm pod nawierzchnię podjazdu
- ułożenie nawierzchni podjazdu z elementów prefabrykowanych z betonu płukanego ( jak na schodach wejściowych) na zaprawie cementowej z dodatkiem emulsji polimerowej polepszającej przyczepność zaprawy (np. ASOPLAST MZ).
- montaż i malowanie pochwytów i słupków podjazdu. Należy wykorzystać wcześniej zdemontowane elementy. Malowanie 2x farbą podkładową + 2x farbą nawierzchniową do metalu.
- Roboty towarzyszące
- wykonanie wykopu liniowego o głębokości min. 0,9 m od rury deszczowej w narożu sklepu do studni deszczowej przy początku podjazdu (ok. 5 m)
- wykonanie podsypki z piasku gr. 10-15 cm pod rurociąg PCV
- wykonanie otworu fi 160 w ścianie studni deszczowej
- częściowa wymiana elementów rury deszczowej. Powyżej czyszczaka rurę deszczową zredukować do średnicy rury spustowej.
- montaż rury PCV fi 160 mm od rury deszczowej z włączeniem do studni deszczowej
- obsypka rurociągu piaskiem i zasypanie wykopu z zagęszczeniem gruntu
- wywóz nadmiaru gruntu z wykopu wraz z odtworzeniem trawnika
- przełożenie części chodnika z płyt betonowych 50×50 cm w pasie na szerokości min. 2 m od początku podjazdu do sklepu, wzdłuż schodów wejściowych, studzienki piwnicznej do początku podjazdu do lokalu „Pozytywka”. Chodnik należy przełożyć ze spadkiem od budynku w sposób umożliwiający odpływ wód opadowych i bezpieczne użytkowanie (bez uskoków). Uszkodzone płyty chodnikowe należy wymienić na nowe.
- wywóz wraz z utylizacją gruzu i odpadów po robotach
- oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób trzecich
UWAGI OGÓLNE:
- pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy,
- utylizacja odpadów w zakresie Wykonawcy,
- do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca użyje materiałów, maszyn i urządzeń własnych, przy czym materiały te, co do jakości powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (U. 2022, poz. 1557),
- rodzaj, gatunek wyrobów i podstawowych materiałów przewidzianych do wbudowania winien być zgodny z przyjętą ofertą i będzie podlegał zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).
Termin realizacji robót do 30.09.2023 r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 3 500,00 zł w terminie do dnia 06.07.2023 r. do godz. 1500.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów, którzy podejmują współpracę z Zamawiającym po raz pierwszy.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty.
W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Pyrzyckie, ul. Wierzyńskiego 4c , 73-110 Stargard, ( 91/834-350-64.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Agnieszka Wojciechowska, Marta Rębisz.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „remont schodów wejściowych i podjazdu do lokalu wraz z remontem studzienki piwnicznej i częścią przyległego chodnika ul. Armii Krajowej 7 w Stargardzie.” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni, Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 07.07.2023 r. do godz. 930.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.07.2023 r. o godz. 1000 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
W załączeniu:
- formularz ofertowy
- projekt umowy
- książka przedmiarów