Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zwraca się z prośbą o złożenie oferty na opracowanie przebudowy ścian klatek schodowych wraz z wykonaniem prac elewacyjno-dociepleniowych ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego na Osiedlu Kopernika 9 w Stargardzie.

 

Zakres prac obejmował będzie:

1.    wykonanie opinii technicznej mającej na celu oceny stanu technicznego istniejącej warstwy docieplenia i jej przydatności, jako podłoża pod dodatkowe docieplenie na podstawie niezbędnych odkrywek,

2.    wykonanie projektów architektoniczno-budowlanego i technicznego (wykonawczego) pn. „PRZEBUDOWA ŚCIAN KLATEK SCHODOWYCH WRAZ Z WYKONANEM PRAC ELEWACYJNO-DOCIEPLENIOWYCH” sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, które powinien zawierać między innymi:

  1. wykonanie ekspertyzy technicznej przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie elementów konstrukcyjnych,
  2. ewentualny demontaż istniejącego docieplenia na podstawie sporządzonej ekspertyzy technicznej,
  3. ewentualny demontaż istniejącej ślusarki w lokalach użytkowych na parterze
    wraz z wykonaniem pełnej ściany z naświetlami lub oknami PCV,
  4. docieplenie ścian podłużnych i bocznych, ościeży, ogniomurów i gzymsów płytami styropianowymi po uprzedniej ocenie stanu technicznego istniejącego docieplenia – grubość izolacji wskazana przez projektanta,
  5. likwidacja istniejącej okładziny z płytek wokół drzwi wejściowych,
  6. wymianę obróbek blacharskich okien na obróbki wykonane z blachy ocynkowanej oraz ogniomurów, daszków w pionie okien klatek schodowych i gzymsów,
  7. docieplenie ścian cokołu budynku styropianem – grubość izolacji wskazana przez projektanta, z licowaniem płytkami klinkierowymi szkliwionymi, z wykonaniem dylatacji cokołu, z wymianą kratek wentylacyjnych,
  8. przebudowę ścian okiennych w pionach klatek schodowych wraz z wymianą okien na podstawie już opracowanej opinii technicznej (opinia dostępna w biurze Administracji),
  9. ewentualną miejscową naprawę płyt czołowych balkonu, malowanie powierzchni ścian
    i sufitów loggii farbą silikonową,
  10. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej cokołowej strefy budynku,
  11. odtworzenie na ociepleniu oświetlenia wejść i terenu przy budynku oraz przełożenie centralek domofonowych na lico nowego docieplenia,
  12. ewentualną wymianę okien piwnicznych na okna PCV (ramy okienne zewnętrzne
    w kolorze brązowym),
  13. wymianę kratek w otworach wentylacyjnych stropodachów,
  14. wykonanie logo Spółdzielni wg projektu,

3.    opracowanie bilansu cieplnego uwzględniającego likwidację grzejników na klatkach schodowych (pozostają tylko grzejnik na parterze) oraz określającego ilość mocy zamówionej na potrzeby c.o., po wykonanej termomodernizacji dla budynku,

  1. opracowanie koncepcji kolorystyki elewacji – 3 koncepcje,

5.    opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót,

6.    uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami i koniecznych do uzyskania przed przystąpieniem do realizacji prac.

 

Projekt winien uwzględnić wykonanie prac etapami. Etap I przewiduje przebudowę ścian, wymianę stolarki okiennej oraz docieplenie fragmentów ścian osłonowych w miejscu wykonanej przebudowy (pasami).

UWAGA!

  1. Projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny w ilościach wymaganych urzędowo. Ponadto 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym.
  2. Kosztorysy inwestorskie – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym, wykonane w programie NORMA lub w innym, aktywnie otwieranym przez program NORMA.
  3. Opracowany projekt winien uwzględniać szczegółowe rozwiązania oraz zawierać rysunki wykonawcze.
  4. Na Zleceniobiorcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym
    z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej
w terenie), które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Termin zrealizowania usługi i przekazania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń
    – o ile istnieje taka konieczność.
  1. Okres gwarancji na wykonaną usługę nie krótszy niż 5 lat.
  2. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  3. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności,
    a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  4. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  5. Aktualne zaświadczenie o wpisie projektanta do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z potwierdzeniem posiadania wymaganej polisy OC.
  6. Kserokopie uprawnień budowlanych projektanta.
  7. Kserokopię opłaconej polisy ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
  8. Wykaz wykonanych projektów budowlanych, które Oferent sporządził w ciągu ostatnich 3 lat z podaniem lokalizacji i danych Inwestora.
  9. Oświadczenie oferenta, że:
  10. przeprowadził wizję lokalną oraz dokonał weryfikacji przewidywanego zakresu robót,
  11. zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  12. jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT,
  13. nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
  14. nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  15. nie znajduje się w upadłości ani likwidacji oraz że nie jest prowadzone postępowanie układowe.

W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta. Za aktualne uważa się dokumenty wystawione
w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2,
73-110 Stargard, ( 91/834-55-92, 508-163-680. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Joanna Dobroć-Stępińska i Lucyna Steier.

Ofertę można przesłać na adres: joanna.dobroc-stepinska@spoldzielniastargard.pl
lub złożyć osobiście w biurze Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2 w Stargardzie
w terminie do dnia 30.06.2023r.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert. Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej. Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.