Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane polegające na naprawie fragmentu elewacji ściany szczytowej oraz ściany podłużnej w miejscu tuneli wykonanych przez gryzonie wraz z remontem ścian i sufitu kiosku wejściowego do klatki budynku mieszkalnego przy ul. Słowackiego 3/A w Stargardzie.

 

Szczegółowy zakres robót:

  1. demontaż istniejącego docieplenia w miejscu występowania uszkodzeń dokonanych przez gryzonie – parter budynku na powierzchni około 37,00 m2 ,
  2. przygotowanie istniejącego podłoża pod ocieplenie z jednokrotnym gruntowaniem,
  3. montaż aluminiowej listwy startowej bądź zastosowanie innego rozwiązania zabezpieczającego warstwę docieplenia przed przedostawaniem się gryzoni,
  4. docieplenie ścian budynku powyżej cokołu płytami styropianowymi (EPS) gr. 12 cm λmax = 0,036 W/m2K z zastosowaniem mineralnej wyprawy tynkarskiej struktura baranek 2 mm,
  5. wykonanie powłoki malarskiej elewacji z farby silikonowej (z dodatkiem środka zapobiegającego korozji mikrobiologicznej – m.in. algi, mech) z dostosowaniem do istniejącej kolorystyki,
  6. naprawa obróbek blacharskich na daszku kiosku,
  7. demontaż istniejącego docieplenia na jednej ścianie wewnątrz kiosku wejściowego,
  8. zabetonowanie przestrzeni pomiędzy ścianą budynku a ścianą kiosku wejściowego,
  9. odbicie tynków ścian i sufitu wewnątrz kiosku wejściowego,
  10. docieplenie płytami styropianowymi gr 12 cm λmax = 0,036 W/m2K jednej ściany wewnątrz kiosku,
  11. wymiana drzwiczek rewizyjnych na stalowe,
  12. szpachlowanie, gruntowanie i malowanie ścian i sufitu wewnątrz kiosku wejściowego,
  13. wywiezienie gruzu spryzmowanego.

UWAGI OGÓLNE:

  1. Powyższe roboty należy wykonać na podstawie Raportu z badania kamerą termowizyjną stanu izolacji termicznej elewacji budynku przy ul. Słowackiego 3 kl. A.
  2. Zakres oraz obmiar robót może ulec zmianie po dokonaniu demontażu docieplenia i oszacowaniu rzeczywistej skali uszkodzeń. Rozliczenie nastąpi wówczas kosztorysem powykonawczym,  przy czym obmiar robót sporządzony zostanie przy udziale inspektora nadzoru, a czynniki cenotwórcze – narzuty, ceny materiałów, sprzętu i roboczogodziny wynikać będą z oferty Wykonawcy.
    1. Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
    2. Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie.
    3. Wywóz i utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
    4. Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz być dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Inspektor Nadzoru winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami.
    5. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
    6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie.

Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje, które                       są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie                oraz sprawdzenia zakresu robót).

Pożądany termin realizacji robót do 30.04.2025r.

 

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 2 000,00 zł w terminie do dnia 18.11.2024r.

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
  3. Dowód wpłaty wadium.
  4. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  5. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  6. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  7. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  8. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  9. Imię i nazwisko kierownika budowy wraz z kserokopią:
  10. posiadanych uprawnień budowlanych umożliwiających pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  11. aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
  12. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami składek.
  13. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  14. Oświadczenie oferenta, że:
    • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
    • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
    • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
    • o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
    • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
    • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  15. Klauzulę informacyjną.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2,                      73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Eliza Wójtowicz, Lucyna Steier.

 

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „roboty budowlane polegające na naprawie fragmentu elewacji ściany szczytowej oraz ściany podłużnej w miejscu tuneli wykonanych przez gryzonie wraz z remontem ścian i sufitu kiosku wejściowego do klatki budynku mieszkalnego przy ul. Słowackiego 3/A w Stargardzie
sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 19.11.2024r. do godz. 830. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2024r. o godz. 900.

Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:

  1. oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
  2. oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.