Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na remont tarasu mieszkania przy ul. Skarżyńskiego 13/11 na Osiedlu Kluczewo – Lotnisko w Stargardzie.
Zakres prac:
- rozebranie okładzin ścian tarasu oraz wszystkich warstw konstrukcyjnych podłogi tarasu do płyty stropowej,
- usunięcie z tarasu, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów,
- wymiana podejścia odpływowego i wpustu tarasowego z nadaniem właściwych spadków. Wpust tarasowy z kołnierzem oraz demontowalnym syfonem,
- naprawa uszkodzeń ścian i stropu,
- przygotowanie powierzchni stropu i spodu ścian pod izolację przeciwwodną,
- wykonanie izolacji przeciwwodnej tarasu na płycie stropowej z masy asfaltowej dwuskładnikowej z wywinięciem na ściany do wysokości płyty dociskowej (warstwy wyrównawczej pod posadzki),
- ułożenie izolacji termicznej tarasu z płyt XPS lub styropianu min. EPS 100. Dostosowanie grubości docieplenia do poziomu drzwi balkonowych z możliwie najgrubszą warstwą docieplenia,
- wykonanie warstwy separacyjnej z folii PE,
- wykonanie warstwy spadkowej na dociepleniu płyty stropowej z zaprawy cementowej M12 – M15 ze zbrojeniem przeciwskurczowym. Ułożenie wzdłuż ścian i czoła tarasu dylatacji ze spienionej taśmy PE,
- wykonanie izolacji podpłytkowej z mikrozaprawy polimerowo-cementowej z wklejenien taśm i kształtek (manszet) w warstwie izolacyjnej. Izolację wywinąć na ściany na wysokość 30 cm,
- wykonanie posadzki i cokołów z płytek gresowych R10 30x30cm z uszczelnieniem cokołu i drzwi balkonowych masą silikonową,
- okładziny ścian na wys. ok. 80 cm,
- naprawa i uzupełnienie wyprawy tynkarskiej z gotowej mieszanki polimerowo-cementowej ponad okładzinami ścian wraz malowaniem farbą elewacyjną,
- tymczasowe zabezpieczenie na czas robót tarasu przed zalaniem wodą opadową,
- rusztowania dla komunikacji i transportu materiałów,
- inne roboty towarzyszące i zabezpieczenia terenu w obrębie frontu robót.
UWAGI OGÓLNE:
- pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy,
- utylizacja odpadów w zakresie Wykonawcy,
- do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca użyje materiałów, maszyn i urządzeń własnych, przy czym materiały te, co do jakości powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (U. 2022, poz. 1557),
- rodzaj, gatunek wyrobów i podstawowych materiałów przewidzianych do wbudowania winien być zgodny z przyjętą ofertą i będzie podlegał zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).
Termin realizacji robót do 30.09.2024 r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 1 400,00 zł w terminie do dnia 06.05.2024 r. do godz. 1500.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- materiały i wyroby przewidziane do wbudowania dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów, którzy podejmują współpracę z Zamawiającym po raz pierwszy.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty.
W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Kluczewo – Lotnisko, ul. Skarżyńskiego 11/U/2, 73-110 Stargard, ( 608 463 434.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Agnieszka Wojciechowska, Jadwiga Kokosińska.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Remont tarasu mieszkania przy ul. Skarżyńskiego 13/11 na Osiedlu Kluczewo – Lotnisko w Stargardzie” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni, Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 07.05.2024 r. do godz. 1230.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2024 r. o godz. 1300 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.