Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wymianę lamp jarzeniowych na oświetlenie typu LED w pomieszczeniach biurowych w budynku Zarządu, Administracji Osiedla Zachód – Letnie, Chopina, Pyrzyckie i Kluczewo – Lotnisko w Stargardzie.

 

Przewidywany zakres robót obejmuje:

  1. Demontaż starych lamp oświetleniowych jarzeniowych w pomieszczeniach biurowych w budynku Zarządu i Administracji Osiedla Zachód – Letnie, Chopina, Pyrzycki i Kluczewo-Lotniska ( 125 szt.),
  2. Montaż nowych lamp energooszczędnych Panel LED 60×60 4000K wraz z uchwytem montażowym, (82 szt.),
  3. Montaż nowych lamp energooszczędnych Panel LED 30×30 4000K wraz z uchwytem montażowym, (23 szt.),
  4. W pomieszczeniu Administracji Osiedla Zachód i Letnie zmienić miejsce włączenia oświetlenia,
  5. W miejscach po demontażu lamp przeprowadzić prace remontowe polegające na uzupełnieniu ubytków i odmalowaniu powierzchni całego sufitu w pomieszczeniu,
  6. Załączenie zasilania i wykonanie pomiarów elektrycznych

UWAGI OGÓLNE:

  1. Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłych miejsc wykonywania prac.
  2. Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ich ochrony przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami.
  3. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
  4. Na Zleceniobiorcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  3. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  4. Okres gwarancji min. 3 lata.
  5. Termin płatności faktury.
  6. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  7. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
  8. Oświadczenie oferenta, że:
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  • zabezpieczenie należytego wykonania umowy wwysokości 5% wartości przedmiotu umowy brutto wniesie w gotówce,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • nie zalega z zapłatą podatków, bądź uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego wydane przez Urząd Skarbowy,
  • nie zalega z zapłatą składek w ZUS,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.,
  • materiały i wyroby przewidziane do wbudowania dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie z załączeniem dokumentów (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne).
  • wykona roboty siłami własnymi,
  1. Imię i nazwisko upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy odpowiedzialnego za nadzór nad wykonywanymi pracami posiadającego odpowiednie uprawnienia.
  2. Klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

Pożądany termin realizacji robót do 30.11.2023r.

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium przelewem na konto zamawiającego Bank PKO BP S.A. o/Stargard nr: 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości 2 000,00 zł w terminie do dnia 04.10.2023 r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium bez odsetek, wszystkim oferentom, których oferty nie zostały wybrane, odrzucone lub nierozpatrzone z powodu ich wycofania, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zwraca wadium bez odsetek oferentowi którego oferta została wybrana w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.

 

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej oraz sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

UWAGA:

  • Oferty niekompletne mogą być przez zamawiającego odrzucone.
  • Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 lub telefonicznie ( 91/834-34-83 (wew. 206). Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:

–    Kierownik Krystyna Chwarszczyńska, Z-ca Kierownika Dominika Żuchowska.

–    w godzinach: poniedziałek – piątek od 700 do 1500.

 

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, a kolejność załączników winna wynikać z zaproszenia do złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A7 w terminie do dnia 05.10.2023 r. do godz. 1000 w zaklejonej kopercie z adnotacją: „Wymiana lamp jarzeniowych na oświetlenie typu LED w pomieszczeniach biurowych w budynku Zarządu, Administracji Osiedla Zachód – Letnie, Chopina, Pyrzyckie i Kluczewo – Lotnisko.”- nie otwierać do dnia 05.10.2023 r. do godziny 1030.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.10.2023 r. o godz. 1030 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Os. Zachód A7, I piętro.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.