Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie prac polegających na skorygowaniu wysokości stopni schodowych w budynku mieszkalnym A21/h (parter) oraz wymianie stopnic na biegach schodowych pomiędzy wejściem a spocznikiem na parterach w budynku A21/c-g (10 szt.), B14/a-h (28 szt.) na Osiedlu Zachód w Stargardzie.

Zakres prac:

  • rozebranie okładzin stopnic z lastrykowych elementów prefabrykowanych,
  • skorygowanie wysokości stopni schodowych (A21/h),
  • wzmocnienie powierzchni betonowych,
  • wyrównanie i naprawa powierzchni betonowych szpachlą cementową i polimerowo-cementowo,
  • wykonanie okładzin stopnic z gotowych lastrykowych elementów prefabrykowanych,
  • naprawa cokolika cementowego wzdłuż biegu schodowego,
  • malowanie farbą olejną cokolików i podstopnic,
  • mycie i sprzątanie po wykonanych robotach,
  • wywiezienie i utylizacja gruzu.

UWAGI OGÓLNE:

  1. Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego miejsca wykonywania robót.
  2. Należy wyznaczyć bezpieczne dojścia i przejścia do budynku, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. bariery, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac. Koszt zabezpieczenia miejsc prowadzonych prac nie podlega odrębnej zapłacie.
  3. Utylizacja odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionego zadania.
  • Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na terenie prowadzonych prac z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ze względu na ich ochronę przed: zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami.
  1. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto wynikająca z załączonego kosztorysu ofertowego.
  2. Kosztorys ofertowy.
  3. Termin rozpoczęcia i zakończenia robót.
  4. Okres gwarancji na wykonane roboty – min. 5 lat.
  5. NIP, REGON, nr telefonu, pełną nazwę oferenta i e-mail.
  6. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
  7. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  8. Termin płatności faktury, minimum 14 dni.
  9. Kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę min. 20 000,00 zł.
  10. Oświadczenia oferenta, że:
    • jest lub nie jest płatnikiem VAT,
    • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • nie zalega z zapłatą podatków, bądź uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
    • nie zalega z zapłatą składek w ZUS,
    • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię Mieszkaniową i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
    • przeprowadził wizję lokalną w terenie, dokonał indywidualnych pomiarów i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg prac oraz wielkość wynagrodzenia, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
    • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
    • nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
    • materiały i wyroby przewidziane do wbudowania dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie z załączeniem dokumentów (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne).
    • wykona roboty siłami własnymi.
  1. Klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

 

Pożądany termin realizacji robót do: 30.11.2023 r.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej oraz sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

UWAGA:

  • Oferty niekompletne mogą być przez zamawiającego odrzucone.
  • Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 lub telefonicznie ( 91/834-34-83. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Kierownik Administracji Krystyna Chwarszczyńska, technik Paulina Zielińska.

–    w godzinach: poniedziałek – piątek od 700 do 1500.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, a kolejność załączników winna wynikać z zaproszenia do złożenia oferty.

Ofertę można przesłać na adres: zachod@spoldzielniastargard.pl bądź złożyć osobiście w biurze Administracji Osiedli Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 w Stargardzie w terminie do dnia 14.09.2023 r. do godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2023 r. o godz. 1030 w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Os. Zachód A7, I piętro.

Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu terminu składania ofert.

Rostrzygnięcie wyboru ofert nastapi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisii Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.