Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wymianę wykładzin na nowe ekologiczne wykładziny homogeniczne na posadzkach pięter budynku mieszkalnego A2 (e/4; f/5,9,10; g/7; h/1-10p.) oraz w trzech pomieszczeniach biurowych w budynku A7 na Osiedlu Zachód w Stargardzie.
Zakres prac:
- zerwanie starych okładzin z posadzek i listw przypodłogowych o powierzchni łącznej 260 m²,
- likwidacja zgrubień, pęknięć i rys na posadkach oraz usunięcie wszelkich zanieczyszczeń,
- wykonanie wylewek samopoziomujących na ww. posadzkach,
- montaż nowej wykładziny wraz z jej zgrzewaniem w miejscach łączeń (łączna powierzchnia 260 m² w tym po 10 cm na wywinięcie (cokół)
- ułożenie listew maskujących wzdłuż mebli zamontowanych na stałe – 14 mb – dotyczy 1 pomieszczenia w budynku A7.
Wymagania dotyczące wykładziny:
- wykładzina homogeniczna – preferowana Tarkett lub o zbliżonych parametrach,
- grubość warstwy całkowitej i użytkowej 2,00 mm,
- waga całkowita w granicach 2790-2900 g/m2 ,
- odporna na ścieranie, spełniająca wymagania antypoślizgowe i antystatyczne
- kolorystka zgodna z wykładziną położoną na posadzce ostatnich kondygnacji – dot. A2, A7 – wg. wskazania Administracji.
UWAGI OGÓLNE:
- Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
- Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia do mieszkań, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. bariery, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac. Koszt zabezpieczenia miejsc prowadzonych prac nie podlega odrębnej zapłacie.
- Utylizacja odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem
i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionego zadania inwestycyjnego.
- Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na terenie prowadzonych prac z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ze względu na ich ochronę przed: zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego.
Zamawiający winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami.
- Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym zawierającym:
- Dowód wniesienia wadium.
- Wartość zamówienia netto i brutto wynikająca z załączonego kosztorysu ofertowego odrębnie na poszczególne budynki.
- Kosztorys ofertowy.
- Termin wykonania robót.
- Okres gwarancji na wykonane roboty – min. 5 lat.
- NIP, REGON, nr telefonu, pełną nazwę oferenta i e-mail.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Oświadczenie Oferenta, że jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym
- Oświadczenie Oferenta, że nie zalega wobec:
- ZUS z zapłatą składek ubezpieczeniowych,
- Urzędu Skarbowego z zapłatą podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
- Oświadczenie Oferenta, że nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należnościami pieniężnymi.
- Oświadczenie Oferenta, że nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
- Oświadczenie Oferenta, że nie znajduje się w upadłości ani likwidacji oraz nie jest prowadzone postępowanie układowe,
- Oświadczenie oferenta o sposobie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie kaucji gwarancyjnej w wysokości 5% wartości przedmiotu umowy brutto.
- Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionej przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń. Projekt umowy można uzyskać w biurze Administracji Osiedla Zachód i Letnie.
- Oświadczenie oferenta, że przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz dokonał indywidualnych pomiarów i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg prac oraz wielkość wynagrodzenia, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty ipodpisania umowy.
- Oświadczenie oferenta, że jest lub nie jest płatnikiem VAT.
- Dokumenty dopuszczające proponowane materiały do stosowania w budownictwie (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne).
- Zestawienie wykonanych tego typu prac remontowych z ostatnich 3 lat, z podaniem lokalizacji, adresu inwestora (dot. Oferentów, którzy nie wykonywali tożsamych prac dla tut. Spółdzielni Mieszkaniowej).
- Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów jak w pkt 16.
- Oświadczenie Oferenta, że wykona roboty siłami własnymi.
- Proponowany termin płatności faktury, jednak nie krótszy niż 14 dni.
- Kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę 50 000,00zł.
- Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Pożądany termin realizacji robót do: 30.09.2023 r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium przelewem na konto zamawiającego Bank PKO BP S.A. o/Stargard nr: 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości 2 000,00 zł w terminie do dnia 12.05.2023 r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający zwraca wadium bez odsetek, wszystkim oferentom, których oferty nie zostały wybrane, odrzucone lub nierozpatrzone z powodu ich wycofania, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zwraca wadium bez odsetek oferentowi którego oferta została wybrana w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej oraz sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
UWAGA:
- Oferty niekompletne mogą być przez zamawiającego odrzucone.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania oferty.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 lub telefonicznie ( 91/834-34-83 (wew. 206). Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
– Kierownik Krystyna Chwarszczyńska, technik Paulina Zielińska
– w godzinach: poniedziałek – piątek od 700 do 1500.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, a kolejność załączników winna wynikać z zaproszenia do złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A7 w terminie do dnia 15.05.2023 r. do godz. 1030 w zaklejonej kopercie z adnotacją: „Wymiana wykładzin w budynku A2 oraz A7 na Osiedlu Zachód w Stargardzie”- nie otwierać do dnia 15.05.2023r. do godziny 1100
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2023 r. o godz. 1100 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Os. Zachód A7, I piętro.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.