Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie rozbiórki starej murowanej piaskownicy i wykonanie nowej na terenie nieruchomości Kopernika 6 w Stargardzie.
Zakres prac obejmuje:
- rozebranie starej murowanej piaskownicy,
- wykonanie nowej piaskownicy z drewna lub innych wytrzymałych i odpornych na wandalizm materiałów o wymiarach 3 x 3m,
- uporządkowanie terenu z jego wyrównaniem i ewentualnym nawiezieniem ziemi lub piasku
oraz zasiane trawy, - napełnienie nowej piaskownicy piaskiem do piaskownic.
UWAGI OGÓLNE:
- Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
- Urządzenia winny spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie produkcji i montażu zgodnie
z obowiązującymi normami oraz posiadać stosowne certyfikaty i inne wymagane przepisami prawa dokumenty. - Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych (deski z siedzisk jeśli będą w dobrym stanie do zwrotu dla Zamawiającego).
- Elementy powinny być wykonane z trwałych materiałów, zabezpieczonych przed czynnikami zewnętrznymi oraz przymocowane do podłoża.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty
i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).
Pożądany termin realizacji robót do 30.06.2023r.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 3 lata.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę informacyjną.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta. Dodatkowe informacje można uzyskać
w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-10 Stargard, ( 91/834-55-92,
508-163-680.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Joanna Dobroć-Stępińska, Lucyna Steier.
Ofertę należy przesłać na adres Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2
w Stargardzie lub mailem starowska@spoldzielniastargard.pl w terminie do dnia 12.05.2023r. do godz. 1000.
Istnieje możliwość wrzucenia oferty do skrzynki podawczej umieszczonej na budynku Administracji.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert
bez podania przyczyn.
W załączeniu:
- formularz ofertowy,
- projekt umowy.