Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie rozbiórki starej murowanej piaskownicy i wykonanie nowej na terenie nieruchomości Kopernika 6 w Stargardzie.

 

Zakres prac obejmuje:

  1. rozebranie starej murowanej piaskownicy,
  2. wykonanie nowej piaskownicy z drewna lub innych wytrzymałych i odpornych na wandalizm materiałów o wymiarach 3 x 3m,
  3. uporządkowanie terenu z jego wyrównaniem i ewentualnym nawiezieniem ziemi lub piasku
    oraz zasiane trawy,
  4. napełnienie nowej piaskownicy piaskiem do piaskownic.

 

UWAGI OGÓLNE:

  • Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
  • Urządzenia winny spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie produkcji i montażu zgodnie
    z obowiązującymi normami oraz posiadać stosowne certyfikaty i inne wymagane przepisami prawa dokumenty.
  • Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych (deski z siedzisk jeśli będą w dobrym stanie do zwrotu dla Zamawiającego).
  • Elementy powinny być wykonane z trwałych materiałów, zabezpieczonych przed czynnikami zewnętrznymi oraz przymocowane do podłoża.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty
i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

Pożądany termin realizacji robót do 30.06.2023r.

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  3. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  4. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 3 lata.
  5. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  6. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  7. Oświadczenie oferenta, że:
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  1. Klauzulę informacyjną.

 

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta. Dodatkowe informacje można uzyskać
w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-10 Stargard, ( 91/834-55-92,
508-163-680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Joanna Dobroć-Stępińska, Lucyna Steier.

Ofertę należy przesłać na adres Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2
w Stargardzie lub mailem starowska@spoldzielniastargard.pl w terminie do dnia 12.05.2023r. do godz. 1000.

Istnieje możliwość wrzucenia oferty do skrzynki podawczej umieszczonej na budynku Administracji.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert
bez podania przyczyn.

 

W załączeniu:

  1. formularz ofertowy,
  2. projekt umowy.