Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie Administracja Osiedla Stare Miasto zaprasza do złożenia oferty na demontaż starych i montaż nowych lamp energooszczędnych w budynkach mieszkalnych przy ul. Szewskiej 3 oraz Szewskiej 6 w Stargardzie.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż starych i montaż nowych lamp energooszczędnych na biegu klatki schodowej w budynkach mieszkalnym przy ul. Szewskiej 3 w Stargardzie:
- demontaż starych lamp na biegu schodowym w ilości 14 szt.,
- wykonanie dodatkowego punktu świetlnego wraz z doprowadzeniem instalacji elektrycznej w ilości 1 szt. przy zejściu do piwnicy,
- montaż nowych lamp energooszczędnych LED z czujnikiem mikrofalowym i czujnikiem ruchu w ilości 15 szt.,
- demontaż starych i montaż nowych lamp energooszczędnych na korytarzach piwnicznych w budynku mieszkalnym przy ul. Szewskiej 6 w Stargardzie:
- demontaż starych lamp w ilości 14 szt.,
- montaż nowych lamp energooszczędnych LED, barwa światła neutralna, II klasa ochronności przeciwporażeniowej, klasa szczelności IP54, odporność na uderzenia do IK10 z czujnikiem mikrofalowym i czujnikiem ruchu – 14 szt.,
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac –zalecany do 30.04.2023r.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 3 lata.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę informacyjną.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2,73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Eliza Wójtowicz.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.
Ofertę należy przesłać na adres Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2 w Stargardzie lub na adres mailowy starowka@spoldzielniastargard.pl w terminie do 13.03.2023r. do godz. 1500.
Istnieje także możliwość wrzucenia oferty do skrzynki podawczej umieszczonej na budynku Administracji.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.