Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na roboty remontowe polegające na naprawię ok 80 m2 elewacji nadbudówki w budynku mieszkalnym
przy ul. Szewskiej 10 w Stargardzie
.

 

Szczegółowy zakres robót:

  1. demontaż stalowych krat okiennych,
  2. demontaż drewnianej stolarki okiennej,
  3. montaż okien dwuskrzydłowych uchylno-rozwieranych z zastosowaniem szyby zespolonej w pomieszczeniach ogólnego użytku wraz z nawiewnikami typu VENTAIR (rama okienna w kolorze białym) wymagany współczynnik przenikania ciepła Uw=0,9 W/m2K,
  4. wypełnienie przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a ościeżami i pod ościeżnicą pianką izolacyjną,
  5. wykonanie obróbek tynkarskich z zastosowaniem narożników oraz przemalowanie ościeży wewnętrznych  i zewnętrznych w istniejącej kolorystyce,
  6. wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej,
  7. oczyszczenie mechaniczne i zmycie powierzchni ścian,
  8. dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian,
  9. sprawdzenie przyczepności podłoża,
  10. przymocowanie płyt z wełny mineralnej za pomocą łączników metalowych,
  11. przyklejenie warstwy siatki oraz wtopienie narożników kątowych,
  12. wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z zastosowaniem mineralnej wyprawy tynkarskiej struktura baranek 2 mm,
  13. wykonanie powłoki malarskiej elewacji z farby silikonowej (z dodatkiem środka zapobiegającego korozji mikrobiologicznej – m.in. algi, mech) z dostosowaniem do istniejącej kolorystyki,
  14. wymiana kratek wentylacyjnych wraz z wykonaniem spadku,
  15. wypełnienie spoin masą sylikonową,
  16. wymiana odcinka rur wentylacyjnych ø160 mm,
  17. naprawa obróbek blacharskich dachu (wyprostowanie i polutowanie drobnych uszkodzeń),
  18. miniowanie oraz dwukrotne malowanie stalowych krat, okiennych wraz z ponownym osadzeniem,
  19. wywóz i utylizacja gruzu.

UWAGI OGÓLNE:

  1. Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
  2. Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające,
    ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie.
  3. Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
  4. Zdemontowane rury, jak również inne elementy metalowe nienadające się do ponownego zastosowania Wykonawca wywiezie na wysypisko złomu.
  5. Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Inspektor Nadzoru winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.

Termin realizacji robót do 30.06.2023 r.

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 2 000,00 zł w terminie do dnia 13.03.2023r. Decyduje data uznania rachunku bankowego  Zamawiającego.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
  3. Dowód wpłaty wadium.
  4. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  5. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  6. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  7. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  8. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  9. Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych                 o pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie                o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  10. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
  11. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  12. Zestawienie wykonanych robót z podaniem lokalizacji, adresu inwestora i wartości wykonanych prac- dotyczy Oferentów, którzy nie współpracowali dotychczas ze Spółdzielnią Mieszkaniową.
  13. Oświadczenie oferenta, że:
  • materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania dokumentacji projektowej i zaproszenia do złożenia oferty oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  1. Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2,                  73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Eliza Wójtowicz..

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Roboty remontowe polegające na naprawię ok 80 m2 elewacji nadbudówki                w budynku mieszkalnym przy ul. Szewskiej 10 w Stargardzie” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 14.03.2023 r. do godz. 830.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.03.2023 r. o godz. 900 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro

Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:

  1. oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
  2. oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.