Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na roboty remontowe polegające na naprawię ok 80 m2 elewacji nadbudówki w budynku mieszkalnym
przy ul. Szewskiej 10 w Stargardzie.
Szczegółowy zakres robót:
- demontaż stalowych krat okiennych,
- demontaż drewnianej stolarki okiennej,
- montaż okien dwuskrzydłowych uchylno-rozwieranych z zastosowaniem szyby zespolonej w pomieszczeniach ogólnego użytku wraz z nawiewnikami typu VENTAIR (rama okienna w kolorze białym) wymagany współczynnik przenikania ciepła Uw=0,9 W/m2K,
- wypełnienie przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a ościeżami i pod ościeżnicą pianką izolacyjną,
- wykonanie obróbek tynkarskich z zastosowaniem narożników oraz przemalowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych w istniejącej kolorystyce,
- wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej,
- oczyszczenie mechaniczne i zmycie powierzchni ścian,
- dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian,
- sprawdzenie przyczepności podłoża,
- przymocowanie płyt z wełny mineralnej za pomocą łączników metalowych,
- przyklejenie warstwy siatki oraz wtopienie narożników kątowych,
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z zastosowaniem mineralnej wyprawy tynkarskiej struktura baranek 2 mm,
- wykonanie powłoki malarskiej elewacji z farby silikonowej (z dodatkiem środka zapobiegającego korozji mikrobiologicznej – m.in. algi, mech) z dostosowaniem do istniejącej kolorystyki,
- wymiana kratek wentylacyjnych wraz z wykonaniem spadku,
- wypełnienie spoin masą sylikonową,
- wymiana odcinka rur wentylacyjnych ø160 mm,
- naprawa obróbek blacharskich dachu (wyprostowanie i polutowanie drobnych uszkodzeń),
- miniowanie oraz dwukrotne malowanie stalowych krat, okiennych wraz z ponownym osadzeniem,
- wywóz i utylizacja gruzu.
UWAGI OGÓLNE:
- Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
- Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające,
ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie. - Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
- Zdemontowane rury, jak również inne elementy metalowe nienadające się do ponownego zastosowania Wykonawca wywiezie na wysypisko złomu.
- Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Inspektor Nadzoru winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
Termin realizacji robót do 30.06.2023 r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 2 000,00 zł w terminie do dnia 13.03.2023r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych o pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
- Zestawienie wykonanych robót z podaniem lokalizacji, adresu inwestora i wartości wykonanych prac- dotyczy Oferentów, którzy nie współpracowali dotychczas ze Spółdzielnią Mieszkaniową.
- Oświadczenie oferenta, że:
- materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania dokumentacji projektowej i zaproszenia do złożenia oferty oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Eliza Wójtowicz..
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Roboty remontowe polegające na naprawię ok 80 m2 elewacji nadbudówki w budynku mieszkalnym przy ul. Szewskiej 10 w Stargardzie” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 14.03.2023 r. do godz. 830.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.03.2023 r. o godz. 900 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.