Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń zsypowych w budynku mieszkalnym przy ul. Szewskiej 4                           w Stargardzie.

 

Zakres prac obejmuje:

  1. Remont pomieszczeń zsypowych na piętrach.
  2. zabezpieczenie drzwi i okien folią,
  3. demontaż kamionkowej rury zsypowej o średnicy Ø 400 mm wraz z rurą wentylacyjną średnicy Ø 150 ,
  4. zabezpieczenie otworu po leju zsypowym poprzez wypełnienie betonem zbrojonym prętem Ø 10mm,
  5. wykonanie posadzki cementowej zatartej na gładko w miejscu wypełnienia otworów betonem po demontażu rur zsypowych w stropach,
  6. zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian oraz sufitów,
  7. gruntowanie powierzchni ścian oraz sufitów,
  8. ocieplenie ściany od strony mieszkania wełna mineralną 5 cm λmax = 0,031 W/m2K wraz z wykonaniem rusztu i okładziny z płyt gipsowo-kartonowych,
  9. wykonanie tynków jednowarstwowych,
  10. dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii do wysokości 1,6 m,
  11. dwukrotne malowanie białą farbą emulsyjną sufitów i ścian powyżej lamperii,
  12. mycie posadzek po robotach malarskich,
  13. wywiezienie i utylizacja gruzu oraz wywiezienie złomu.
  14. Wymiana drzwi do pomieszczeń zsypowych na drzwi p.poż.
    1. wykucie starych ościeżnic drzwiowych,
    2. montaż drzwi p. pożarowych 1 skrzydłowych EI30 wraz z ościeżnicą, klamką i wkładką patentową,
    3. zabetonowanie bruzd oraz wykonanie tynków uzupełniających,
    4. wywiezienie i utylizacja gruzu oraz wywiezienie złomu.
  • Instalacja elektryczna.
    1. przebicie otworów w stropach,
    2. ułożenie przewodów dwużyłowych o przekroju żyły do 1,5 mm wciągane do rur,
    3. montaż na gotowym podłożu osprzętu elektrycznego tj.: opraw, wyłączników i puszek,
    4. podłączenie obwodu do rozdzielnicy administracyjnej,
    5. wykonanie pomiarów elektrycznych wraz z dostarczeniem protokołów.
  1. Remont zsypu usytuowanego na zewnątrz budynku.
  2. usunięcie rury zsypowej oraz zamurowane otworu,
  3. wykucie z muru ościeżnicy stalowej wraz z demontażem stalowych drzwi,
  4. wykucie nadproża drzwiowego oraz obsadzenie belek żelbetowych,
  5. ocieplenie ściany od strony mieszkania styropianem 5 cm λmax = 0,031 W/m2K wraz z wtopieniem siatki i zatarciem na gładko,
  6. zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian oraz sufitów,
  7. gruntowanie powierzchni ścian oraz sufitów,
  8. dwukrotne malowanie białą farbą emulsyjną sufitu i ścian,
  9. montaż drzwi stalowych dwuskrzydłowych z blokadą, ocieplonych styropianem, malowanych proszkowo o powierzchni ponad 2 m2,
  10. uzupełnienie tynków wokół ościeży oraz wyprawy elewacyjnej,
  11. przełożenie istniejącej wkładki patentowej,
  12. wykonanie stalowego zabezpieczenia ścian przed uderzeniami pojemników na odpady,
  13. wywiezienie i utylizacja gruzu oraz wywiezienie złomu.

UWAGI OGÓLNE:

  • Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
  • Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie.
  • Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
  • Zdemontowane rury zsypowe, jak również inne elementy metalowe nienadające się do  ponownego zastosowania Wykonawca wywiezie na wysypisko złomu.
  • Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Inspektor Nadzoru winien

mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.

Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

Pożądany termin realizacji robót do 31.08.2023r.

 

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard               nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 4 000,00 zł w terminie do dnia 13.03.2023r.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto w rozbiciu na poszczególne roboty.
  2. Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
  3. Dowód wpłaty wadium.
  4. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  5. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  6. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  7. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  8. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  9. Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych o pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  10. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
  11. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
  12. Oświadczenie oferenta, że:
    • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
    • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
    • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
    • o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
    • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
    • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  13. Klauzula informacyjna.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2,73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Eliza Wójtowicz, Lucyna Steier.

 

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń zsypowych                              w budynku mieszkalnym przy ul. Szewskiej 4 w Stargardzie.
sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 14.03.2023r. do godz. 930.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.03.2023r. o godz. 1000.

Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:

  1. oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
  2. oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.