Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie, Administracja Osiedla Stare Miasto zaprasza do złożenia oferty na wykonanie utwardzenia pod pojemniki na odpady selektywne na terenie nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 6 w Stargardzie.

 

Zakres robót obejmuje:

  1. rozebranie fragmentu murka (ok 1,70 m) z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej wraz z obrobieniem i wygładzeniem boków,
  2. mechaniczne wykonanie koryta w gruncie,
  3. wykonanie podsypki cementowo-piaskowej po zagęszczeniu pod utwardzenie,
  4. ułożenie nawierzchni utwardzenia z kostki betonowej „POLBRUK” w kolorze szarym w cegiełkę gr. 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 18,75 m2,
  5. ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20×6 cm na podsypce cementowo-piaskowej w wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół utwardzenia – 20,00 m,
  6. wykonanie ogrodzenia umocowanego w stopach fundamentowych o wysokości 1,40 m z paneli 3D – 15,00 m,
  7. uporządkowaniem terenu, wywiezienie ziemi i utylizacja odpadów.

 

UWAGA:

Miejsce wykonania utwardzenia uzgodnić z Administracją Osiedla.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto.
  2. Zakres robót wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
  3. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  4. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  5. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  6. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  7. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  8. Kserokopię posiadanych uprawnień budowlanych umożliwiających pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
  9. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  10. Oświadczenie oferenta, że:
  • materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania zaproszenia
    do złożenia oferty oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
  • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  1. Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

 

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone                           „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w biurze Administracji Osiedla Stare Miasto                             przy ul. Klasztornej 2, (91/834-55-92, 508 163 680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Lucyna Steier, Eliza Wójtowicz.

 

Ofertę można przesłać na adres: starowka@spoldzielniastargard.pl lub złożyć osobiście w biurze Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard w terminie do dnia 18.11.2024r. do godz. 15:00.

 

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu terminu składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia go przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert                      bez podania przyczyn.