Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na remont daszku wejściowego w budynku przy ul. Chrobrego 7b w Stargardzie.
Szczegółowy zakres robót:
- demontaż stalowego panelu,
- demontaż oprawy oświetleniowej,
- demontaż rynny i rury spustowej,
- rozebranie płyty osb,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- montaż nowej płyty osb,
- ułożenie wyprawy tynkarskiej do uzyskania efektu drewna (zgodnie z istniejącym wzorem),
- malowanie bejcą (nawiązanie do istniejącego koloru),
- montaż oprawy oświetleniowej,
- montaż nowej rynny o średnicy 150 mm
- montaż nowej rury spustowej o średnicy 100mm
- montaż siatki ochronnej na rynny (ochrona przed liśćmi),
- montaż stalowego panelu,
- uprzątnięcie, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów po robotach.
UWAGI:
- Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
- Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie.
- Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie.
- Utylizacji i wywóz odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
- Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru.
Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).
Pożądany termin realizacji robót do 31.10.2023r.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 3 lata.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę informacyjną.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez oferenta. Dodatkowe informacje można uzyskać
w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-10 Stargard, ( 91/834-55-92,
508-163-680.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Małgorzata Czerwiakowska, Lucyna Steier.
Ofertę należy przesłać na adres Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2
w Stargardzie lub mailem starowska@spoldzielniastargard.pl w terminie do dnia 20.07.2023r. do godz. 1000.
Istnieje możliwość wrzucenia oferty do skrzynki podawczej umieszczonej na budynku Administracji.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
W załączeniu:
- 2023.06.23_formularz ofertowy
- projekt umowy – zlecenia.