Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wymianę
1 szt. wpustu dachowego oraz likwidację starego wentylatora na połaci dachu
nad usługami w budynku na Osiedlu Kopernika 9 w Stargardzie.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż starego i montaż nowego wpustu dachowego wraz z wykonaniem połączeń,
- demontaż starego wentylatora na połaci dachu,
- wypełnienie powstałego otworu ociepleniem z wełny,
- zaślepienie otworu w połaci dachu płytą żelbetową,
- uzupełnienie pokrycia dachu z papy po usuniętym wentylatorze,
- uzupełnienie docieplenia ściany szczytowej wraz z obróbkami blacharskimi.
UWAGI OGÓLNE:
- Utylizacja odpadów pochodzących z robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionego zadania inwestycyjnego.
- Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i wykonanych robót.
- Nie dopuszcza się składowania gruzu i materiałów na chodnikach.
Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje,
które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót). Prace należy wykonać po zakończonym sezonie grzewczym.
Pożądany termin realizacji robót do 15.09.2023r.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, ( 91/834-55-92.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Joanna Dobroć-Stępińska i Lucyna Steier.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Wymiana wpustu Kopernika 9 w Stargardzie” w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2 lub mailem starowka@spoldzielniastargard.pl w terminie do dnia 21.07.2023r. do godz. 1500.
Istnieje możliwość wrzucenia oferty do skrzynki podawczej umieszczonej na budynku Administracji.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.07.2023r. o godz. 1000 w biurze Administracji Osiedla Stare Miasto.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
W załączeniu:
- 06_formularz Ofertowy
- projekt umowy
- klauzula dotyczącą przetwarzania danych osobowych