Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie remontu i docieplenia dachu nadbudówki wraz z remontem komina budynku mieszkalnego przy ul. Wita Stwosza 2 w Stargardzie.
Szczegółowy zakres robót:
- rozebranie istniejących obróbek blacharskich, rynny i rury spustowej,
- rozebranie istniejącego pokrycia z papy – wszystkie warstwy,
- usunięcie zewnętrznej warstwy betonu (wylewki) przez frezowanie,
- naprawa i wyrównanie istniejącego podłoża, uzupełnienie ubytków oraz jego wzmocnienie poprzez nasączenie wysoko penetrującym preparatem do wzmacniania podłoży cementowych,
- osadzenie kotew stalowych ocynkowanych dla montażu podwalin (belek drewnianych),
- montaż podwalin (belek drewnianych) 15×15 cm z drewna iglastego nasyconego po obwodzie nadbudówki,
- montaż płyt styropianowych EPS 100 gr. 15 cm laminowanych od góry papą podkładową wraz ze zgrzaniem zakładów papy. Płyty montować cało powierzchniowo na klej bitumiczny o zwiększonej przyczepności (np. MEGA-TEX) lub poliuretanowy,
- montaż nowych obróbek blacharskich (wiatrownice, pas nadrynnowy) z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,55 mm,
- montaż rynny i rury spustowej z blachy stalowej ocynkowanej,
- pokrycie połaci dachu nadbudówki papą zgrzewalną gr. 5,2 mm SBS z wkładką poliestrową o gramaturze 250 g/m2,
- uzupełnienie docieplenia pasa elewacji nadbudówki na wysokości belek drewnianych twardym styropianem lub płytami XPS wraz z wyprawą elewacyjną i malowaniem docieplonego pasa,
- demontaż istniejącej żeliwnej rury wywiewnej kanalizacyjnej i montaż w jej miejsce nowej wywiewki PCV z wysunięciem wywiewu ponad poziom czapy komina,
- naprawa i uzupełnienie bruzdy i ubytków komina przy wywiewce,
- odbicie zniszczonych i luźnych tynków komina i ich uzupełnienie (tynki kat. III),
- malowanie tynków farbą elewacyjną,
- uszczelnienie styku komina z rurą wywiewną masą uszczelniającą trwale plastyczną,
- usunięcie zewnętrznej warstwy betonu czapki kominowej przez frezowanie wraz z naprawą uszkodzeń i ubytków,
- zabezpieczenie powierzchni czapki kominowej żywicą ochronną (np. ASODUR V360/W),
- demontaż i montaż siatek ochronnych na wylotach kanałów wentylacyjnych.
- uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów po robotach.
UWAGI OGÓLNE:
- Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
- Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie.
- Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie.
- Utylizacji i wywóz odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
- Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru.
Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).
Termin realizacji robót do 31.10.2023 r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 1500 zł w terminie do dnia 20.07.2023 r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych o pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Zestawienie wykonanych robót z podaniem lokalizacji, adresu inwestora i wartości wykonanych prac – dotyczy Oferentów, którzy nie współpracowali dotychczas ze Spółdzielnią Mieszkaniową.
- Oświadczenie oferenta, że:
- materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania dokumentacji projektowej i zaproszenia do złożenia oferty oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Małgorzata Czerwiakowska.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Remont i docieplenie dachu nadbudówki wraz remontem komina budynku mieszkalnego przy ul. Wita Stwosza 2 w Stargardzie”, w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 21.07.2023 r. do godz. 830.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.07.2023 r. o godz. 900 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
W załączeniu:
- 2023.06.20_formularz ofertowy
- projekt umowy
- przedmiar