Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na roboty polegające na wykonaniu regeneracji wraz z częściową naprawą oraz usunięciem osadów i tłuszczów z pionowych i poziomych odpływów wewnętrznych wraz z usunięciem drobnych nieszczelności w budynkach przy ul. Chopina 46 i Wieniawskiego 30 na Osiedlu Chopina w Stargardzie.
Zakres robót obejmuje:
- Sprawdzenie kamerą pionów w celu oceny stopnia zmniejszenia średnicy w wyniku odkładania się osadów wraz z wykonaniem nagrania.
- Wprowadzenie do instalacji środka chemicznego, zmiękczającego osady.
- Usunięcie osadów i tłuszczów z pionów, poziomych odpływów wewnętrznych i poziomów przy użyciu sprzętu ciśnieniowego o mocy do 200atm i temperaturze cieczy płuczącej od około
90-100o - Wprowadzenie środka chemicznego zabezpieczającego piony przed ponownym zarastaniem.
- Sprawdzenie jakości wykonanych prac za pomocą kamery wraz z wykonaniem nagrania.
WYMAGANIA OGÓLNE:
- Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin miejsca realizacji prac.
- Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
- Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów na terenie realizacji prac z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz być dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Inspektor Nadzoru winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
- W przypadku uszkodzenia części instalacji w trakcie wykonywania prac, Wykonawca odtworzy uszkodzoną część.
Pożądany termin realizacji robót do 30.09.2024r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 10 000,00 zł w terminie do dnia 26.06.2024r. do godz. 1500.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 3 lata.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Zestawienie wykonanych robót z podaniem lokalizacji, adresu inwestora i wartości wykonanych prac – dotyczy Oferentów, którzy nie współpracowali dotychczas ze Spółdzielnią Mieszkaniową.
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Chopina, ul. Wieniawskiego 32, 73-110 Stargard, ( 91/573 17 07
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Wioletta Matuszak i Lucyna Steier.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie z adnotacją: „Wykonanie regeneracji wraz z częściową naprawą oraz usunięciem osadów i tłuszczów z pionowych i poziomych odpływów wewnętrznych wraz z usunięciem drobnych nieszczelności w budynkach przy ul. Chopina 46 i Wieniawskiego 30 na Osiedlu Chopina w Stargardzie.” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 27.06.2024r. do godz. 930.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2024r. o godz. 1000 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.