Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wymianę rury spustowej (od strony balkonów) w budynku mieszkalnym przy ul. Pocztowej 6/b w Stargardzie.
Zakres prac obejmuje:
- demontaż istniejącej rury spustowej z blachy ocynkowanej,
- rozkucie wokół żeliwnego odcinka rury spustowej znajdującej się za tylną ścianą garaży wolnostojących, przyległych do ściany szczytowej budynku,
- demontaż żeliwnego odcinka rury spustowej na wysokości piwnicy,
- montaż nowej rury spustowej z blachy ocynkowanej o śr. 120 mm wraz z montażem rewizji nad daszkiem garaży,
- montaż zbiorniczka przy rynnie,
- montaż kolanka PCV wraz z rewizją w piwnicy,
- uzupełnienie rozbieranego fragmentu pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej wraz z wywinięciem papy na ścianę budynku,
- odtworzenie docieplenia oraz wyprawy elewacyjnej w istniejącej kolorystyce,
- uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów po robotach.
UWAGI OGÓLNE:
- Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
- Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy.
- Wywóz i utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
- Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz być dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Inspektor Nadzoru winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami.
- Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
- Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie.
Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje,
które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej
w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).
Pożądany termin realizacji robót do 31 sierpnia 2024 r.
Oferta winna zawierać:
- Koszt wykonania robót (netto i brutto).
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Gwarancję na wykonane roboty – minimum 5 lat.
- Pełną nazwę firmy, nr telefonu kontaktowego, e-mail, NIP, REGON.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności a w przypadku spółek cywilnych – umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
- Kserokopię posiadanych uprawnień budowlanych umożliwiających pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami
i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg procesu budowlanego oraz wielkość wynagrodzenia, - zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię Mieszkaniową i przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- materiały i wyroby przewidziane do stosowania spełniają wymagania zaproszenia
do złożenia oferty oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie, - jestem uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- nie zalega wobec ZUS z zapłatą składek oraz Urzędu Skarbowego z zapłata
podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT,
- dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje, można uzyskać w Administracji Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, ( 91/834 55 92.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Małgorzata Czerwiakowska.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.
Ofertę można przesłać na adres: eliza.wojtowicz@spoldzielniastargard.pl lub złożyć osobiście w biurze Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, w terminie do dnia 24.06.2024 r. o godz. 1500.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2024 r. o godz. 900 w Administracji Osiedla Stare Miasto przy ul. Klasztornej 2.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.