Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane polegające na montażu metalowych siatek na 14 kominach wentylacyjnych w budynkach: Przedwiośnie 47 (6 szt.), Przedwiośnie 49-55 (8 szt.) oraz 2 nasad kominowych obrotowych na podstawie, typu turbowent wspomagających wentylację grawitacyjną w budynkach przy ul. Aleja Gryfa 28-30, Pogodna 18-22 na Osiedlu Letnim w Stargardzie.

Zakres prac obejmuje:

1. Montaż metalowych siatek na przewodach wentylacyjnych kominów budynków Przedwiośnie 47 (6 szt.), Przedwiośnie 49-55 (8 szt.):

  1. zabezpieczenie powierzchni dachu pod wykonywane prace,
  2. montaż na 14 kominach siatek obejmujących wszystkie wyloty wentylacyjne po obu stronach kominów, w sposób gwarantujący dostęp do kominów na czas ich przeglądów i czyszczenia bez uszkodzenia siatek.
  1. Montaż 2 nasad kominowych na podstawie typu turbowent na kominach wentylacyjnych nad mieszkaniami Al. Gryfa 28/8, Pogodna 22/8:
  1. wycięcie otworów w czapie kominowej,
  2. zamurowanie bocznych wlotów przewodów wentylacyjnych,
  3. wykonanie obróbek tynkarskich w miejscu wykonywanych prac,
  4. montaż nasady kominowej obrotowej (typu turbowent) aluminiowej Ø 500, wspomagającej wentylację grawitacyjną,
  5. wywiezienie gruzu.

UWAGI OGÓLNE:

  1. Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego miejsca wykonywania robót.
  2. Należy wyznaczyć bezpieczne dojścia i przejścia do budynku, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. bariery, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac. Koszt zabezpieczenia miejsc prowadzonych prac nie podlega odrębnej zapłacie.
  3. Utylizacja odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionego zadania.
  4. Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na terenie prowadzonych prac z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ze względu na ich ochronę przed: zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami.
  5. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto wynikająca z załączonego kosztorysu ofertowego.
  2. Kosztorys ofertowy.
  3. Termin rozpoczęcia i zakończenia robót.
  4. Okres gwarancji na wykonane roboty – min. 5 lat.
  5. NIP, REGON, nr telefonu, pełną nazwę oferenta i e-mail.
  6. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
  7. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  8. Termin płatności faktury, minimum 14 dni.
  9. Kopię opłacownej polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę minimum 50 000,00 zł.
  10. Oświadczenia oferenta, że:
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT,
  • przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz dokonał indywidualnych pomiarów i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg prac oraz wielkość wynagrodzenia, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • nie zalega z zapłatą podatków, bądź uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
    • nie zalega z zapłatą składek w ZUS,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należnościami pieniężnymi,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
  • nie znajduje się w upadłości ani likwidacji oraz że nie jest prowadzone postępowanie układowe,
  • materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
  • roboty wykona siłami własnymi,
  1. Zestawienie wykonanych tego typu prac z ostatnich 3 lat z podaniem lokalizacji, adresu inwestora dotyczy oferentów, którzy podejmują współpracę z Zamawiającym po raz pierwszy.
  2. Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów jak w pkt 11.
  3. Wskazanie przedstawiciela Wykonawcy odpowiedzialnego za przebieg prac wraz z kserokopią posiadanych uprawnień.
  4. Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

Pożądany termin realizacji robót do: 29.08.2025 r.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej oraz sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

UWAGA:

  1. Oferty niekompletne mogą być przez zamawiającego odrzucone.
  2. Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania oferty.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A/7 lub telefonicznie 91/834-34-83. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Kierownik Administracji Krystyna Chwarszczyńska, z-ca kierownika Dominika Żuchowska. W godzinach: poniedziałek – piątek od 700 do 1500.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, a kolejność załączników winna wynikać z zaproszenia do złożenia oferty.

Ofertę można przesłać na adres: zachod@spoldzielniastargard.pl bądź złożyć osobiście w biurze Administracji Osiedli Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 w Stargardzie w terminie do dnia 17.04.2025 r. do godz. 930.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2025 r. o godz. 1000 w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Os. Zachód A7, I piętro.

Rostrzygnięcie wyboru ofert nastapi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisii Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.