Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie, Administracja Osiedla Chopina zaprasza do złożenia oferty na zaprojektowanie i wykonanie nasadzeń przy budynkach zlokalizowanych przy ul. Węgierska 7 i ul. Wieniawskiego 30 w Stargardzie– zgodnie z załącznikiem nr 1 i załącznikiem nr 2.

Zakres prac:

  1. Przedłożenie propozycji urządzenia zieleńca w miejscu istniejącego placu zabaw przy ul. Węgierskiej 7 (dopuszcza się przedłożenie więcej niż jednej propozycji):
  1. Zaleca się zastosowanie drzew, krzewów, krzewinek i bylin odpornych na warunki miejskie, preferowane krzewy kwitnące (w szczególności o wysokiej odporności na niskie temperatury, duże nasłonecznie oraz okresowe przesuszenie), nie wymagającą szczególnych zabiegów pielęgnacyjnych.
  2. Wykonanie wizualizacji zieleńca – dopuszcza się przedłożenie odręcznego rysunku obrazującego miejsce rozmieszczenia roślin.
  3. Sporządzenie wykazu przewidzianych do nasadzenia roślin – z podaniem ich liczby i ceny.
  1. Wykonanie zieleńca na podstawie zatwierdzonej przez Administracje Osiedla propozycji urządzenia w miejscu istniejącego trawnika:
  1. Przygotowanie terenu pod nasadzenia roślin – odchwaszczenie wraz z wywiezieniem usuniętego materiału roślinnego,
  2. Wykonanie dołków pod nasadzenia zaprawionych ziemią urodzajną,
  3. Przycięcie przed nasadzeniem uszkodzonych i złamanych korzeni, pędów
  4. Nasadzenie roślin w gatunkach i ilości przewidzianych w zatwierdzonej propozycji,
  5. Palikowanie opcjonalnie,
  6. Uporządkowanie terenu.
  1. Przedłożenie propozycji urządzenia trzech gazonów (o wymiarach 2,60m x 2,60m, 2,65m x 2,70m, 2,65m x 2,65m zlokalizowanych przed budynkiem przy   ul. Wieniawskiego 30:
  1. Zaleca się zastosowanie krzewów, krzewinek i bylin odpornych na warunki miejskie (w szczególności o wysokiej odporności na niskie temperatury, duże nasłonecznie oraz okresowe przesuszenie), nie wymagającą szczególnych zabiegów pielęgnacyjnych.
  2. Wykonanie wizualizacji zieleńca – dopuszcza się przedłożenie odręcznego rysunku obrazującego miejsce rozmieszczenia roślin.
  3. Sporządzenie wykazu przewidzianych do nasadzenia roślin – z podaniem ich liczby i ceny.
  4. Wykonanie nasadzeń na podstawie zatwierdzonej przez Administrację Osiedla propozycji urządzenia w miejscu istniejących gazonów.
  5. Przygotowanie terenu pod nasadzenia roślin – odchwaszczenie wraz z wywiezieniem usuniętego materiału roślinnego,
  6. Wykonanie dołków pod nasadzenia zaprawionych ziemią urodzajną,
  7. Przycięcie przed nasadzeniem uszkodzonych i złamanych korzeni,
  8. Nasadzenie roślin w gatunkach i ilości przewidzianych w zatwierdzonej propozycji,
  9. Uporządkowanie terenu.

 

 

UWAGA:

  1. Prace należy wykonać w terminie do dnia 09.05.2025r.
  2. Materiał roślinny do obsadzenia musi odpowiadać wymogom środowiska naturalnego i spełniać wymagania jakościowe. Wszystkie części roślin musza być wolne od szkodników i patogenów oraz pozbawione ran.
  3. Wykonawca obejmie gwarancją jakości przedmiot umowy na okres jednego roku licząc od daty odbioru końcowego robót. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz kradzieży.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uschniętych roślin w okresie udzielonej gwarancji po przyjęciu zgłoszenia od Administracji Osiedla.

 

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz dokonał sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Koszt realizacji zamówienia – na każdą nieruchomość oddzielnie.
  2. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, adres e-mail.
  3. Termin zakończenia prac,
  4. Okres udzielonej gwarancji nie krótszy niż 12 m-cy.
  5. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
  6. Oświadczenie oferenta, że:
  • przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz dokonał weryfikacji przewidywanego zakresu robót.
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię Mieszkaniową i przyjmuje ją bez zastrzeżeń.
  • jest lub nie jest płatnikiem VAT.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Chopina,                      ul. Wieniawskiego 32, 73-110 Stargard, ( 91/573-17-07.

 

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Renata Jelonek, Jacek Lisiak.

 

Ofertę należy złożyć w biurze Administracji Osiedla Chopina, ul. Wieniawskiego 32,                73-110 Stargard lub przesłać na adres chopina@spoldzielniastargard.pl do dnia 07.04.2025r.

 

 

Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.