Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót polegających na wymianie i uzupełnieniu kratek w stropodachach wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy, montażu budek dla ptaków oraz naprawie elewacji na ryzalicie w budynkach mieszkalnych na Osiedlach Zachód i Letnie w Stargardzie tj.:
- Osiedle Zachód:
– A21/a-h – wymiana, uzupełnienie 180 szt. kratek w stropodachu wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy + montaż 9 budek dla ptaków (budki dostarcza Administracja),
– B5/a – wymiana, uzupełnienie 4 szt. kratek w stropodachu wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy + montaż 2 budek dla ptaków ( budki dostarcza Administracja),
– B8/a – wymiana, uzupełnienie 2 szt. kratek w stropodachu wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy + montaż 2 budek dla ptaków (budki dostarcza Administracja),
– B17/a – uzupełnienie ubytków wyprawy na ścianie szczytowej + montaż 1 budki dla ptaków (budkę dostarcza Administracja),
- Osiedle Letnie:
– ul. Pogodna 26-28 – naprawa elewacji na ryzalicie.
Szczegółowy zakres robót:
- Osiedle Zachód:
- A21/a-h (180 szt.), B5/a (4 szt.), B8/a (2 szt.) – wymiana, uzupełnienie kratek w stropodachu wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy + montaż budek dla ptaków:
- demontaż i utylizacja starych kratek oraz uszkodzonego docieplenia,
- uzupełnienie docieplenia – styropian dopasowany do grubości elewacji,
- zatopienie siatki w kleju i położenie wyprawy tynkarskiej,
- dwukrotne pomalowanie naprawionego miejsca farbą silikonową w kolorze podobnym do elewacji,
- wycięcie otworu wentylacyjnego,
- montaż metalowych kratek na kołkach rozporowych,
- montaż budek dla ptaków,
- B17/a – uzupełnienie ubytków wyprawy na ścianie szczytowej + montaż 1 budki dla ptaków:
- uzupełnienie docieplenia – styropian dopasowany do grubości elewacji,
- zatopienie siatki w kleju i położenie wyprawy tynkarskiej,
- dwukrotne pomalowanie naprawionego miejsca farbą silikonową w kolorze podobnym do elewacji,
- montaż budki dla ptaków.
- Osiedle Letnie:
2.1. ul. Pogodna 26-28 – naprawa elewacji na ryzalicie:
- usunięcie odparzonych tynków elewacji – 8 m2,
- zatopienie siatki w kleju,
- wykonanie warstwy szczepnej,
- wykonanie tynku mineralnego w miejscach odparzeń,
- dwukrotne pomalowanie naprawionego miejsca farbą silikonową w kolorze podobnym do elewacji z dodatkiem środka zapobiegającego korozji mikrobiologicznej m.in. algi, mech.
Preferowane wykonanie prac przy użyciu rusztowań alpinistycznych.
UWAGI OGÓLNE:
- Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
- Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia do mieszkań, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. bariery, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac. Koszt zabezpieczenia miejsc prowadzonych prac nie podlega odrębnej zapłacie.
- Utylizacja odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem
i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionego zadania inwestycyjnego.
- Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na terenie prowadzonych prac z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ze względu na ich ochronę przed: zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego.
Zamawiający winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami.
- Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym zawierającym:
- Dowód wpłaty wadium
- Wartość zamówienia netto i brutto wynikająca z załączonego kosztorysu ofertowego odrębnie na poszczególne budynki.
- Kosztorys ofertowy.
- Termin wykonania robót.
- Okres gwarancji na wykonane roboty – min. 5 lat.
- NIP, REGON, nr telefonu, pełną nazwę oferenta i e-mail.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Oświadczenie Oferenta, że:
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- nie zalega z płatnościami wobec:
– ZUS z zapłatą składek ubezpieczeniowych,
– Urzędu Skarbowego z zapłatą podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
– Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należnościami pieniężnymi.
- nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
- nie znajduje się w upadłości ani likwidacji oraz nie jest prowadzone postępowanie układowe,
- o sposobie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie kaucji gwarancyjnej w wysokości 5% wartości przedmiotu umowy brutto.
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionej przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń. Projekt umowy można uzyskać w biurze Administracji Osiedla Zachód i Letnie.
- przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz dokonał indywidualnych pomiarów i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg prac oraz wielkość wynagrodzenia, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty ipodpisania umowy.
- jest lub nie jest płatnikiem VAT.
- materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzajacych dopuszczenie tych materiałów do stosowania w budownictwie (atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne).
- wykona roboty siłami własnymi,
- Zestawienie wykonanych tego typu prac remontowych z ostatnich 3 lat, z podaniem lokalizacji, adresu inwestora (dot. Oferentów, którzy nie wykonywali tożsamych prac dla tut. Spółdzielni Mieszkaniowej).
- Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów jak w pkt 10.
- Proponowany termin płatności faktury, jednak nie krótszy niż 14 dni.
- Kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę 50 000,00zł.
- Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Termin realizacji robót:
- wymagany – do dnia 28.02.2025 r. – budynki Os. Zachód A21, B5, B8, B17,
- pożądany do dnia 31.03.2025 r. – budynek Os. Letnie Pogodna 26-28,
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium przelewem na konto zamawiającego Bank PKO BP S.A. o/Stargard nr: 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości 2 500,00 zł w terminie do dnia 31.01.2025 r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający zwraca wadium bez odsetek, wszystkim oferentom, których oferty nie zostały wybrane, odrzucone lub nierozpatrzone z powodu ich wycofania, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zwraca wadium bez odsetek oferentowi którego oferta została wybrana w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej oraz sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
UWAGA:
- Oferty niekompletne mogą być przez zamawiającego odrzucone.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania oferty.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 lub telefonicznie ( 91/834-34-83 (wew. 206). Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
– Kierownik Krystyna Chwarszczyńska, technik Paulina Zielińska
– w godzinach: poniedziałek – piątek od 700 do 1500.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, a kolejność załączników winna wynikać z zaproszenia do złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A7 w terminie do dnia 03.02.2025 r. do godz. 1030 w zaklejonej kopercie z adnotacją: „Wymiana, uzupełnienie kratek w stropodachach wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy, montaż budek dla ptaków oraz naprawa elewacji na ryzalicie w budynkach mieszkalnych na Osiedlach Zachód i Letnie w Stargardzie.”- nie otwierać do dnia 03.02.2025r. do godziny 1100
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.02.2025 r. o godz. 1100 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Os. Zachód A7, I piętro.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.