Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót polegających na wymianie i uzupełnieniu kratek w stropodachach wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy, montażu budek dla ptaków oraz naprawie elewacji na ryzalicie w budynkach mieszkalnych na Osiedlach Zachód i Letnie w Stargardzie tj.:

  1. Osiedle Zachód:

– A21/a-h – wymiana, uzupełnienie 180 szt. kratek w stropodachu wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy + montaż 9 budek dla ptaków (budki dostarcza Administracja),

– B5/a – wymiana, uzupełnienie 4 szt. kratek w stropodachu wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy + montaż 2 budek dla ptaków ( budki dostarcza Administracja),

– B8/a – wymiana, uzupełnienie 2 szt. kratek w stropodachu wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy + montaż 2 budek dla ptaków (budki dostarcza Administracja),

– B17/a – uzupełnienie ubytków wyprawy na ścianie szczytowej + montaż 1 budki dla ptaków (budkę dostarcza Administracja),

  1. Osiedle Letnie:

– ul. Pogodna 26-28 – naprawa elewacji na ryzalicie.

Szczegółowy zakres robót:

  1. Osiedle Zachód:
    • A21/a-h (180 szt.), B5/a (4 szt.), B8/a (2 szt.) – wymiana, uzupełnienie kratek w stropodachu wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy + montaż budek dla ptaków:
  2. demontaż i utylizacja starych kratek oraz uszkodzonego docieplenia,
  3. uzupełnienie docieplenia – styropian dopasowany do grubości elewacji,
  4. zatopienie siatki w kleju i położenie wyprawy tynkarskiej,
  5. dwukrotne pomalowanie naprawionego miejsca farbą silikonową w kolorze podobnym do elewacji,
  6. wycięcie otworu wentylacyjnego,
  7. montaż metalowych kratek na kołkach rozporowych,
  8. montaż budek dla ptaków,
    • B17/a uzupełnienie ubytków wyprawy na ścianie szczytowej + montaż 1 budki dla ptaków:
  9. uzupełnienie docieplenia – styropian dopasowany do grubości elewacji,
  10. zatopienie siatki w kleju i położenie wyprawy tynkarskiej,
  11. dwukrotne pomalowanie naprawionego miejsca farbą silikonową w kolorze podobnym do elewacji,
  12. montaż budki dla ptaków.
  13. Osiedle Letnie:

2.1. ul. Pogodna 26-28 – naprawa elewacji na ryzalicie:

  1. usunięcie odparzonych tynków elewacji – 8 m2,
  2. zatopienie siatki w kleju,
  3. wykonanie warstwy szczepnej,
  4. wykonanie tynku mineralnego w miejscach odparzeń,
  5. dwukrotne pomalowanie naprawionego miejsca farbą silikonową w kolorze podobnym do elewacji z dodatkiem środka zapobiegającego korozji mikrobiologicznej m.in. algi, mech.

 

Preferowane wykonanie prac przy użyciu rusztowań alpinistycznych.

 

UWAGI OGÓLNE:

  1. Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
  2. Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia do mieszkań, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. bariery, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac. Koszt zabezpieczenia miejsc prowadzonych prac nie podlega odrębnej zapłacie.
  3. Utylizacja odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem

i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionego zadania inwestycyjnego.

  • Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na terenie prowadzonych prac z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ze względu na ich ochronę przed: zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego.

Zamawiający winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami.

  • Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.

 

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym zawierającym:

  1. Dowód wpłaty wadium
  2. Wartość zamówienia netto i brutto wynikająca z załączonego kosztorysu ofertowego odrębnie na poszczególne budynki.
  3. Kosztorys ofertowy.
  4. Termin wykonania robót.
  5. Okres gwarancji na wykonane roboty – min. 5 lat.
  6. NIP, REGON, nr telefonu, pełną nazwę oferenta i e-mail.
  7. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
  8. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  9. Oświadczenie Oferenta, że:
  10. jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  11. nie zalega z płatnościami wobec:

– ZUS z zapłatą składek ubezpieczeniowych,

– Urzędu Skarbowego z zapłatą podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego.

– Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należnościami pieniężnymi.

  1. nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
  2. nie znajduje się w upadłości ani likwidacji oraz nie jest prowadzone postępowanie układowe,
  3. o sposobie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie kaucji gwarancyjnej w wysokości 5% wartości przedmiotu umowy brutto.
  4. zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionej przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń. Projekt umowy można uzyskać w biurze Administracji Osiedla Zachód i Letnie.
  5. przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz dokonał indywidualnych pomiarów i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg prac oraz wielkość wynagrodzenia, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty ipodpisania umowy.
  6. jest lub nie jest płatnikiem VAT.
  7. materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzajacych dopuszczenie tych materiałów do stosowania w budownictwie (atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne).
  8. wykona roboty siłami własnymi,
  9. Zestawienie wykonanych tego typu prac remontowych z ostatnich 3 lat, z podaniem lokalizacji, adresu inwestora (dot. Oferentów, którzy nie wykonywali tożsamych prac dla tut. Spółdzielni Mieszkaniowej).
  10. Referencje od poprzednich zleceniodawców (Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przedłożonych referencji), dotyczące realizacji tożsamych wykonanych już zamówień – dotyczy oferentów jak w pkt 10.
  11. Proponowany termin płatności faktury, jednak nie krótszy niż 14 dni.
  12. Kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę 50 000,00zł.
  13. Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

 

Termin realizacji robót:

  1. wymagany – do dnia 28.02.2025 r. – budynki Os. Zachód A21, B5, B8, B17,
  2. pożądany do dnia 31.03.2025 r. – budynek Os. Letnie Pogodna 26-28,

 

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium przelewem na konto zamawiającego Bank PKO BP S.A. o/Stargard nr: 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości 2 500,00 zł w terminie do dnia 31.01.2025 r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Zamawiający zwraca wadium bez odsetek, wszystkim oferentom, których oferty nie zostały wybrane, odrzucone lub nierozpatrzone z powodu ich wycofania, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zwraca wadium bez odsetek oferentowi którego oferta została wybrana w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej oraz sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

UWAGA:

  • Oferty niekompletne mogą być przez zamawiającego odrzucone.
  • Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania oferty.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 lub telefonicznie ( 91/834-34-83 (wew. 206). Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:

–    Kierownik Krystyna Chwarszczyńska, technik Paulina Zielińska

–    w godzinach: poniedziałek – piątek od 700 do 1500.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, a kolejność załączników winna wynikać z zaproszenia do złożenia oferty.

 

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A7 w terminie do dnia 03.02.2025 r. do godz. 1030 w zaklejonej kopercie z adnotacją: Wymiana, uzupełnienie kratek w stropodachach wraz z uzupełnieniem ubytków wyprawy, montaż budek dla ptaków oraz naprawa elewacji na ryzalicie w budynkach mieszkalnych na Osiedlach Zachód i Letnie w Stargardzie.”- nie otwierać do dnia 03.02.2025r. do godziny 1100

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.02.2025 r. o godz. 1100 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Os. Zachód A7, I piętro.

 

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

 

Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.