Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w branży sanitarnej dla budynku przy ul. Wieniawskiego 27 w Stargardzie.

 

Zakres prac:

  1. Wykonanie Projektu budowlanego w branży sanitarnej p.n. „Przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z przebudową instalacji deszczowej w budynku przy ul. Wieniawskiego 27 w Stargardzie

Projekt winien uwzględniać:

  1. Wymianę istniejących pionów i poziomów wodnych, stalowych ocynkowanych na rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) oraz połączenie ich z istniejącą instalacją wodną w lokalach mieszkalnych.
  2. Wymianę istniejących instalacji wodnych, wewnętrznych w pomieszczeniach ogólnego użytku na rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB).
  3. Wymianę istniejących pionów kanalizacyjnych PCV i poziomów żeliwnych na rurociągi z tworzyw sztucznych (PVC-U).
  4. Wymianę istniejących podejść pod urządzenia sanitarne w pomieszczeniach ogólnego użytku.
  5. Wymianę istniejących rur spustowych żeliwnych na rurociągi z tworzyw sztucznych (PVC-U).
  6. Zmianę sposobu włączenia istniejących rur spustowych do wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej wraz z zastosowaniem stosownych zabezpieczeń – tak aby wyeliminować zalewanie piwnic wodami opadowymi w wyniku występowania przepływów wstecznych z sieci kanalizacyjnej.
  7. Montaż zasuw burzowych bądź innych urządzeń odcinających dostęp wód opadowych do pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy, wyposażonych w kratki odpływowe bądź urządzenia sanitarne.
  8. Montaż zaworów podpionowych na inst. zw i cw w piwnicach wraz z przeniesieniem ich z piwnic lokatorskich na korytarz.
  9. Montaż wielofunkcyjnych termostatycznych zaworów cyrkulacyjnych.
  10. Wykonanie izolacji rurociągów instalacji wodnej.
  1. Opracowanie kosztorysów inwestorskich osobno na wymianę poziomów kanalizacyjnych i pozostałe roboty.
  2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami i koniecznych do uzyskania przed przystąpieniem do realizacji prac dla każdej z inwestycji.

 

UWAGA:

  1. Projekt budowlany – w ilościach wymaganych urzędowo oraz po 2 dla Zamawiającego.
  2. Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem – 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, wykonane w programie komputerowym NORMA lub w innym, aktywnie otwieranym przez program NORMA.
  3. Opracowany projekt winien uwzględniać szczegółowe rozwiązania oraz zawierać rysunki wykonawcze.
  4. Na Zleceniobiorcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym
    z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej.

 

Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zlecenia.

Termin realizacji robót-usług: 30.04.2025.

 

Oferta winna zawierać:

  1. Koszt opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
  2. Termin zrealizowani usługi i przekazania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń – o ile istnieje taka konieczność.
  3. Gwarancję na wykonane roboty-usługi – minimum 5 lat.
  4. Pełną nazwę firmy, nr telefonu kontaktowego, e-mail, NIP, REGON.
  5. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności
    a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  6. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
  7. Kserokopię posiadanych uprawnień budowlanych.
  8. Kserokopię aktualnego zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
  9. Kserokopię opłaconej polisy ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę minimum 100 000 zł (słownie: sto tysięcy).
  10. Wykaz wykonanych Projektów budowlanych które Oferent realizował w ciągu ostatnich 3 lat, z podaniem lokalizacji i danych Inwestora– dotyczy Oferentów podejmujących współpracę z Zamawiającym po raz pierwszy.
  11. Oświadczenie Oferenta, że:
  • przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz dokonał weryfikacji przewidywanego zakresu robót,
  • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię Mieszkaniową i przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
  • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
  • jest lub nie jest płatnikiem VAT
  • nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym,
  • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania usług, usunięcia usterek lub należnościami pieniężnymi,
  • nie znajduje się w upadłości ani likwidacji oraz, że nie jest prowadzone postępowanie układowe.
  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą one być potwierdzone „za zgodność
z oryginałem” przez oferenta.

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Chopina, ul. Wieniawskiego 32,
73-110 Stargard, ( 91/573-17-07.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Wioletta Matuszak, Lucyna Steier.

Ofertę można przesłać na adres: chopina@spoldzielniastargard.pl lub złożyć osobiście w biurze Administracji Osiedla Chopina, ul. Wieniawskiego 32/U-12, 73-110 Stargard, w terminie do dnia 17.01.2025r.

Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu terminu składania ofert.

Rostrzygnięcie wyboru ofert nastapi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisii Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.

 

Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.