Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wymianę rynien i rur spustowych wraz z dociepleniem gzymsu od strony balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Złotników 7 w Stargardzie.
Szczegółowy zakres robót:
- rozebranie pokrycia z dachówki na dachu na szerokości ok 1,0 m,
- rozebranie rynny (bez lukarn),
- rozebranie rur spustowych (bez lukarn),
- montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej przy szer. w rozw. ponad 25 cm – obróbka gzymsu, pas nadrynnowy, podrynnowy (zamknięcie pionowej części obróbki gzymsu),
- montaż rynien dachowych półokrągłych ø 15 cm z blachy ocynkowanej,
- montaż rur spustowych ø 15 cm z blachy ocynkowanej,
- montaż zbiorniczków przy rynnie,
- odtworzenie pokrycia z dachówki.
Naprawa i docieplenie gzymsu wraz ze zmianą sposobu podłączenia rur spustowych.
- wypoziomowanie krawędzi gzymsu poprzez nadłożenie zaprawą cementową gr. średnio 2 cm,
- ocieplenie gzymsu styropianem gr. 5 cm /na wierzchu gzymsu/,
- ocieplenie gzymsu /część pionowa za rynną/,
- ocieplenie gzymsu styropianem gr. 5 cm /od spodu/ wraz z zatopieniem siatki i położeniem zaprawy tynkarskiej mineralnej,
- zabetonowanie otworów w gzymsie /wyprowadzenie rur spustowych poza gzyms/,
- malowanie gzymsu w istniejącej kolorystyce,
- montaż budek lęgowych dla ptaków (materiał Zamawiającego), w miejscu wskazanym przez ornitologa.
UWAGI OGÓLNE:
- Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
- Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie.
- Wywóz i utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
- Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz być dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Inspektor Nadzoru winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami.
- Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
- Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie.
Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).
Pożądany termin realizacji robót do 30.09.2024r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 3 000,00 zł w terminie do dnia 19.06.2024r.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko kierownika budowy wraz z kserokopią:
- posiadanych uprawnień elektrycznych umożliwiających pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę informacyjną.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Eliza Wójtowicz, Lucyna Steier.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „wymiana rynien i rur spustowych wraz z dociepleniem gzymsu od strony balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Złotników 7 w Stargardzie.” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 20.06.2024r. do godz. 830. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.06.2024r. o godz. 900.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.