Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie
Os. Zachód A7
73-110 Stargard
tel. 91 834 34 84 do 85
fax 91 573 41 11
e-mail: sm@spoldzielniastargard.pl


Spółdzielnia pracuje w godzinach:
poniedziałek-środa, piątek
godz. od 7:00 do 15:00
czwartek godz. od 7:00 do 15:00

NIP: 854-001-12-76
Strefa członkowska

Logowanie

do

strony dla członków

Zaloguj się

Logowanie do Sytemu Ada-Net
UWAGA-wielokrotna próba wyświetlenia skutkować to może reakcją przeglądarek o braku dostępu lub o zbyt długim czasie odpowiedzi.  

Ada Net

ESOSystem Ada Net po zalogowaniu umożliwia sprawdzenie aktualnego salda przeglądanie historii wpłat, naliczeń czynszowych, rozliczeń C.O., rozliczeń wody. Aby uzyskać dostęp należy złożyć wniosek w sekretariacie Spółdzielni, lub w swojej administracji. Prosimy nie mylić systemu Ada-Net z częścią strony dostępnej wyłącznie dla członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Stargardzie.
AdaNet_Instrukcja Użytkownika



 
uniqa

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej wejściowej wraz z dociepleniem cokołu budynku mieszkalnego przy ul. Krzywoustego 5 w Stargardzie.

Szczegółowy zakres robót:

  1. rozebranie opaski z płyt betonowych,
  2. zerwanie odspojonej okładziny lastriko na cokole,
  3. wykonanie wykopów,
  4. podstemplowanie schodów wejściowych,
  5. oczyszczenie oraz zmycie ścian fundamentowych pod izolację bitumiczną,
  6. likwidacja ubytków na ścianach fundamentowych,
  7. uszczelnienie zewnętrzne części podziemnych z bitumicznej powłoki wraz z nałożeniem fizeliny ochronnej, przyklejeniem płyt ochronnych i wykonaniem fasety,
  8. ocieplenie cokołu płytami styropianowymi wraz z zamontowaniem listwy cokołowej,
  9. montaż poziomej wkładki z blachy ocynkowanej zabezpieczającej cokół budynku przed szczurami,
  10. ocieplenie cokołu płytami styropianowymi,
  11. ułożenie płytek klinkierowych na cokole,
  12. rozebranie konstrukcji murków zagłębień okienek piwnicznych,
  13. montaż doświetlaczy piwnicznych ACO,
  14. wymiana odcinka instalacji kanalizacyjnej deszczowej wraz z wykonaniem odsadzki,
  15. uzupełnienie fragmentu docieplenia po demontażu instalacji kanalizacyjnej deszczowej,
  16. wykonanie warstwy odsączającej,
  17. zasypanie wykopów,
  18. ułożenie opaski z płyt betonowych,
  19. uprzątnięcie terenu,
  20. wywóz gruzu,
  21. odtworzenie trawników.

 

UWAGI OGÓLNE:

  1. Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
  2. Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, daszki, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu oraz w razie konieczności zajęcie terenu miejskiego nie podlega odrębnej zapłacie.
  3. Wywóz i utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych.
  4. Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ze względu na ich ochronę przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami. Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz być dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru.

Inspektor Nadzoru winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami.

Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.

  1. Przy wykonywaniu prac należy przestrzegać reżimu technologicznego, stosować wyłącznie elementy systemu określone w Specyfikacji Technicznej oraz Aprobacie Technicznej. Podczas prowadzenia prac oraz schnięcia tynków temperatura zewnętrzna powietrza, podłoża i wbudowanego materiału nie może być niższa niż +5°C lub wyższa niż 25°C.
  2. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie.

Zaleca się, aby Oferent dokonał pomiarów indywidualnych, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz sprawdzenia zakresu robót).

Pożądany termin realizacji robót do 31.10.2024r.

 

Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 3 500,00 zł w terminie do dnia 20.05.2024r.

Oferta winna zawierać:

  1. Wartość zamówienia netto i brutto w rozbiciu na poszczególne roboty.
  2. Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
  3. Dowód wpłaty wadium.
  4. Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
  5. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  6. Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
  7. Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
  8. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
  9. Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych o pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  10. Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami składek.
  11. Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
  12. Oświadczenie oferenta, że:
    • dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
    • nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
    • zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
    • o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
    • jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
    • jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
  13. Klauzula informacyjna.

Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2,73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Janina Tomaszewska, Lucyna Steier.

 

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej wejściowej wraz z dociepleniem cokołu budynku mieszkalnego przy ul. Krzywoustego 5 w Stargardzie.
sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 21.05.2024r. do godz. 930.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2024r. o godz. 1000.

Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:

  1. oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
  2. oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.

Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.