Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane polegające na przebudowie poziomów wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynku mieszkalnym przy ul. Wieniawskiego 25 klatka A-E w Stargardzie.
Zakres robót obejmuje:
- Demontaż istniejących rurociągów żeliwnych wraz z podejściami, czyszczakami i wspornikami poziomów wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej w części piwnicznej budynku.
- Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PCV HT/PP łączonych uszczelką gumową wraz z podejściami i czyszczakami zgodnie z opracowanym projektem.
- Próba szczelności wykonanych rurociągów.
- Przebicie otworów i zamurowanie przebić w ścianach piwnic.
- Wywiezienie gruzu.
- Montaż pomp do wody brudnej o napędzie elektrycznym wraz z wykonaniem podłączenia do instalacji elektrycznej.
- Montaż zaworów zwrotnych klapowych na odcinkach tłocznych łączących pompy z nową instalacją kanalizacyjną.
WYMAGANIA OGÓLNE:
- a) Powyższe roboty należy wykonać z zastosowaniem systemów WAWIN, UPONOR, KAN, TECE, KIS.
- b) Przebudowę poziomów wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynku należy wykonać w oparciu o Projekt budowlany „Przebudowa poziomów wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynku przy ul. Wieniawskiego 25a,25b,25c,25d,25e w Stargardzie”.
- c) Utylizacja odpadów, pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionych zadań Inwestycyjnych Wykonawca zapewni właściwe składowanie materiałów budowlanych na placu budowy z uwzględnieniem przepisów w zakresie BHP oraz ich ochrony przed: zmiennymi warunkami atmosferycznymi, przed zanieczyszczeniem, deformacją i zniszczeniami.
- d) Materiały winny być tak zabezpieczone, aby zachowały swą jakość i właściwości, powinny być dostarczane w oryginalnych nierozpoczętych opakowaniach z nienaruszonymi etykietami oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Inspektor nadzoru winien mieć nieograniczony dostęp do sprawdzania materiałów budowlanych, kontroli wykonywanych robót i powinien otrzymać wszystkie żądane dokumenty związane z prowadzonymi pracami. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
- e) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego i ciągłego usuwania ścieków z budynków w trakcie realizacji robót.
- f) Nie dopuszcza się przerwy w dostawie wody dłuższej niż 8 godzin.
- g) Wywóz i utylizacja odpadów w zakresie wykonawcy.
- h) Zdemontowane rurociągi, jak również inne elementy metalowe nienadające się do ponownego zastosowania Wykonawca wywiezie na wysypisko złomu.
- i) Ewentualne zajęcie terenu w zakresie Wykonawcy,
Uzyskanie niezbędnych zgód w zakresie ewentualnego zajęcia terenu oraz koszty z tym związane w zakresie Wykonawcy,
Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że materiały i wyroby przewidziane do wbudowania zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie, Wykonawca winien posiadać ważny certyfikat producenta,
Pożądany termin realizacji robót do 30.09.2024r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 2 000,00 zł w terminie do dnia 21.02.2024r. do godz. 1500.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót, wraz z zestawieniem materiałów (podać dokładnie wszystkie nazwy handlowe).
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Imię i nazwisko Kierownika robót wraz z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Zestawienie wykonanych robót z podaniem lokalizacji, adresu inwestora i wartości wykonanych prac – dotyczy Oferentów, którzy nie współpracowali dotychczas ze Spółdzielnią Mieszkaniową.
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania zaproszenia do złożenia
oferty i dokumentacji projektowej oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Chopina, ul. Wieniawskiego 32, 73-110 Stargard, ( 91/573 17 07
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Wioletta Matuszak i Lucyna Steier.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie z adnotacją: „Przebudowa poziomów wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynku mieszkalnym przy ul. Wieniawskiego 25 kl. A-E w Stargardzie” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 22.02.2024r. do godz. 930.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.02.2024r. o godz. 1000 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
W załączeniu:
- formularz ofertowy
- projekt umowy
- przedmiar