Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie remontu zestawów hydroforowych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych na Osiedlu Stare Miasto przy ul. Szewskiej 3, 4, 10, Sienkiewicza 6, Kwiatowej 1a i Struga 9-11
oraz na Osiedlu Zachód w budynkach A21, B1, B14, B24, B25, w Stargardzie.
Zakres robót obejmuje:
- Struga 9-11
wymiana panelu graficznego FC202 – 1 szt. wraz z zaprogramowaniem oraz przeprowadzeniem testów.
- Kwiatowa 1a
wymiana wyłącznika tablicowego MOELER (4 x styk, dioda) – 4 kpl. wraz z zaprogramowaniem oraz przeprowadzeniem testów.
- Sienkiewicza 6
wymiana przetwornika 4-20mA – 1 szt., manometru MW 63 (-01-10bar) oraz panelu LCP wraz z zaprogramowaniem oraz przeprowadzeniem testów.
- Szewska 3, 10
wymiana uszczelnienia pompy CR Grundfoss – komplet, zaworu antyskażeniowego Honeywell, panelu LCP wraz z zaprogramowaniem oraz przeprowadzeniem testów.
- Szewska 4
wymiana przetwornika 4-20 mA – 1 szt. wraz z zaprogramowaniem oraz przeprowadzeniem testów.
- A21, B1/h
wymiana zbiornika przeponowego Reflex DN25 i panelu LCP wraz z zaprogramowaniem
oraz przeprowadzeniem testów.
- B14
wymiana przetwornika 4-20mA Danfoss (0-10 bar) – 1 szt., manometru MW 63 (-01-10bar) wraz z zaprogramowaniem oraz przeprowadzeniem testów.
- B24, B25
wymiana zbiornika przeponowego Reflex DN25 wraz z zaprogramowaniem
oraz przeprowadzeniem testów.
UWAGI OGÓLNE:
Utylizacja wszelkich odpadów w zakresie Wykonawcy. Zdemontowane pompy i zbiorniki zostaną wywiezione na składowisko złomu (kwota ze sprzedaży złomu podlega zwrotowi Zamawiającemu). Pełen zakres robót oferent powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłego placu budowy.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie
oraz sprawdzenia zakresu robót i przedmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty
i podpisania umowy.
Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania.
Termin realizacji robót: 30.05.2024r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 3 000,00 zł w terminie do dnia 06.12.2023r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Dowód wpłaty wadium.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 5 lat.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Kserokopie uprawnień budowlanych osób, które będą kierowały wykonywaniem robót
wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie zł: sto tysięcy).
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- materiały i wyroby przewidziane do wbudowania spełniają wymagania zaproszenia do złożenia oferty oraz dopuszczone zostały do stosowania w budownictwie,
- nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek
lub należności pieniężnych, - zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680 oraz w Administracji Osiedla Zachód, Osiedle Zachód A/7, 73-110 Stargard, ( 91/834-34-83; 509-903-567.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Osiedle Stare Miasto – Lucyna Steier i Eliza Wójtowicz, Osiedle Zachód – Krystyna Chwarszczyńska, Dominika Żuchowska.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Remont zestawów hydroforowych_OSM i OZ” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 07.12.2023r. do godz. 900. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2023r. o godz. 930 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone bez odsetek:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia
przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert. - oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
- Zamawiający zatrzymuje wadium oferenta, którego oferta została wybrana w sytuacji, gdy:
- a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, w ciągu 7 dni od momentu dostarczenia oferentowi zawiadomienia o wyborze jego oferty,
- b) spowodował, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta (np. przedstawił w ofercie nieprawdziwe dane).
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.