Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zwraca się z prośbą o złożenie oferty na remont altany śmietnikowej wraz z jej rozbudową i wykonaniem ogrodzenia w rejonie budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Stargardzie.
Zakres prac:
- rozebranie istniejącego utwardzenia z kostki betonowej i płytek,
- mechaniczne wykonanie koryta w gruncie,
- wykonanie murka oporowego betonowego od strony skarpy (do istniejącego drzewa)
wraz z malowaniem farbą do betonu, - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej po zagęszczeniu pod utwardzenie,
- ułożenie nawierzchni utwardzenia z kostki betonowej „POLBRUK” w kolorze szarym
80mm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem według wskazań Administracji na całej powierzchni utwardzenia z uwzględnieniem terenu pod trzepak (kostki z istniejącego utwardzenia do ponownego położenia), - ułożenie krawężników i obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej
z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół utwardzenia, - demontaż starej blachy dachowej, drzwi oraz krat nad ścianami altany śmietnikowej
- wzmocnienie konstrukcji dachu i położenie nowego pokrycia dachowego z blachy
z przedłużeniem ok. 2m na boks na gabaryty, - wykonanie z metalowych paneli kasetonowych zamontowanych w ściennych przestrzeniach między słupami, ozdobionych i wzmocnionych perforacjami
oraz przetłoczeniami: - ogrodzenia dla pojemników na selektywne odpady o długości około 20,00m
i wysokości około 1,40m wraz z wydzieleniem zamykanego boksu na gabaryty o szerokości około 2m (szerokość drzwi do boksu 1,50m), w boksie na gabaryty należy wykonać odboje w celu uniknięcia uszkodzenia blachy, - przesłonięcia starych ścian altany wraz z montażem nowych drzwi i przełożenie istniejącej wkładki zamka, (kolorystyka do uzgodnienia z Administracją),
- odnowienie ścian wewnętrznych i posadzki altany śmietnikowej farbą do betonu (kolorystyka do uzgodnienia z Administracją),
- odnowienie trzepaka poprzez spawanie ubytków, malowanie i montaż w nowym wskazanym przez Administrację miejscu,
- oczyszczenie terenu z gruzu i rozplantowanie ziemi pochodzącej z prowadzonych robót
wraz z uporządkowaniem terenu, - wywiezienie i utylizacja odpadów.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz dokonał sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
Termin realizacji robót do 31.10.2023r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 2 000,00 zł w terminie do dnia 13.09.2023r. do godz. 1500
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Kosztorys ofertowy.
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 3 lata.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalegam wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Stare Miasto, ul. Klasztorna 2, 73-110 Stargard, ( 91/834-55-92; 508 163 680.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Joanna Dobroć-Stępińska.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Remont altany Żeromskiego 6 w Stargardzie” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 14.09.2023 r. do godz. 830.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2023r. o godz. 900 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn
W załączeniu:
- formularz ofertowy
- projekt umowy
- klauzula informacyjna