Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zwraca się z prośbą o złożenie oferty
na na remont i rozbudowę altany śmietnikowej zlokalizowanej przy ul. Czeskiej 8 w Stargardzie wraz z robotami towarzyszącymi.
Zakres prac:
- rozebranie istniejącego chodnika z płytek przed altaną śmietnikową i trzepakiem oraz w altanie śmietnikowej,
- demontaż trzepaka,
- mechaniczne wykonanie koryta w gruncie,
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej po zagęszczeniu pod utwardzenie,
- ułożenie nawierzchni utwardzenia z kostki betonowej „POLBRUK” w kolorze szarym
80mm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem według wskazań Administracji na całej powierzchni utwardzenia (w tym: miejsce pod boksy
oraz chodnik na długości od nowo powstałych boksów do parkingu), - ułożenie krawężników i obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej
z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół utwardzenia, - demontaż starej blachy dachowej z istniejącej altany, wzmocnienia konstrukcji dachu
i położenie nowej z przedłużeniem ok. 2,50 m na boks na gabaryty, - wyburzenie ściany frontowej oraz ścian bocznych na długości około 0,5mb wraz z demontażem kraty wejściowej do altany oraz krat nad ścianami altany śmietnikowej
- wzmocnienie konstrukcji dachu wraz z malowaniem i położenie nowego pokrycia dachowego z blachy z przedłużeniem ok. 2,5 m na boks na gabaryty,
- wykonanie z metalowych paneli kasetonowych zamontowanych w ściennych przestrzeniach między słupami, ozdobionych i wzmocnionych perforacjami
oraz przetłoczeniami:- ogrodzenia dla pojemników na selektywne odpady o długości około 9,00m
i wysokości około 1,40m wraz z wydzieleniem zamykanego boksu na gabaryty o szerokości około 2,50 m (szerokość drzwi do boksu 1,50m), w boksie na gabaryty należy wykonać odboje w celu uniknięcia uszkodzenia blachy, - przesłonięcia starych ścian altany wraz z montażem nowych drzwi i przełożenie istniejącej wkładki zamka, (kolorystyka do uzgodnienia z Administracją),
- ogrodzenia dla pojemników na selektywne odpady o długości około 9,00m
- odnowienie ścian wewnętrznych i posadzki altany śmietnikowej farbą do betonu (kolorystyka do uzgodnienia z Administracją),
- odnowienie trzepaka poprzez spawanie ubytków, malowanie i montaż w miejscu wskazanym przez Administrację,
- oczyszczenie terenu z gruzu i rozplantowanie ziemi pochodzącej z prowadzonych robót wraz z uporządkowaniem terenu,
- wywiezienie gruzu i utylizacja odpadów.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy (w tym dokonał wizji lokalnej w terenie oraz dokonał sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
Termin realizacji robót do 31.12.2024r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium na rachunek SM w Banku PKO BP S.A. o/Stargard nr 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości: 2 000,00 zł w terminie do dnia11.10.2024r. do godz. 1500
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto.
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełną nazwę firmy oraz NIP, REGON, telefon, e-mail.
- Termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Okres gwarancji na wykonane roboty nie krótszy niż 3 lata.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności, a w przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami składek.
- Kopia polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt + kontrakt) na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Oświadczenie oferenta, że:
- dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia,
- nie zalegam wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należności pieniężnych,
- zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionego przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń,
- o sposobie wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w gotówce, gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, preferowane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w gotówce,
- jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym,
- jest lub nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Za aktualne uważa się dokumenty wystawione w ciągu trzech miesięcy poprzedzających złożenie oferty. W przypadku składania kserokopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Chopina, ul. Wieniawskiego 32 , 73-110 Stargard, ( 91/573-17-07; 509 903 568.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami Lucyna Steier i Wioletta Matuszak.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zaklejonej kopercie
z adnotacją: „Remont altany śmietnikowej przy ul. Czeska 8
w Stargardzie” w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A/7 w terminie do dnia 14.10.2024 r. do godz. 930.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2024r. o godz. 1000 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód, Os. Zachód A7, I piętro.
Wpłacone przez oferentów wadium zostanie zwrócone:
- oferentom, których oferta nie została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni protokołu z wyboru ofert,
- oferentowi, którego oferta została wybrana w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy, co w konsekwencji prowadzi do utraty przez oferenta wpłaconego wadium.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania ofert.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.