Zaproszenie do złożenia oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane polegające na wykonaniu altan śmietnikowych z gotowych elementów przy budynkach B14 i B16 oraz ogrodzeń miejsc na pojemniki do zbiórki odpadów selektywnych przy budynkach A21 i B1 na Osiedlu Zachód w Stargardzie:
- Wykonanie altanek śmietnikowych:
- Osiedle Zachód B14 montaż altany o wymiarach 2,90×5,80 m dla 2 pojemników na makulaturę o pojemności 1100 l z wydzieleniem przestrzeni na gabaryty z osobnymi drzwiami (obie przestrzenie o wymiarach 2,90 x 2,90 m),
- Osiedle Zachód B16 montaż altany o wymiarach 4,35×5,80 m dla 2 pojemników na odpady stałe o pojemności 1100 l, 1 pojemnika na makulaturę o pojemności 1100 l, 2 pojemników na odpady bio o pojemności 240 l wraz z wydzieleniem przestrzeni na gabaryty z osobnymi drzwiami (obie przestrzenie o wymiarach 4,35 x 2,90 m).
Wymagania szczegółowe:
- Konstrukcje wykonane z profili stalowych, ocynkowane ogniowo oraz malowane proszkowo.
- Zadaszenie dwuspadowe wykonane z blachy trapezowej ocynkowanej (kolor RAL 7024) z dodatkowym naświetlem górnym.
- Wypełnienie ścian z paneli z blachy powlekanej płaskiej o gr. 1,42 mm (kolor RAL 6018 oraz 1021 wg wskazań Administracji) do wysokości pojemników na odpady, powyżej z siatki perforowanej.
- Dwa osobne otwory drzwiowe (jeden na pojemniki na odpady stałe, drugi na gabaryty) z drzwiami jednoskrzydłowymi wykonanymi z paneli z blachy powlekanej płaskiej o gr. min. 1,42 mm (kolor RAL 6018 oraz 1021 wg wskazań Administracji) do wysokości pojemników na odpady, powyżej z siatki perforowanej.
- Zamknięcia na zamek z wkładkami patentowymi, klamka nierdzewna (wkładki dostarcza Administracja).
- Odbojnik wewnętrzny na całym obwodzie altanek.
- Montaż altanek do podłoża za pomocą śrub i kotew do wcześniej osadzonych gotowych prefabrykowanych stóp fundamentowych.
- Wykonanie logo Spółdzielni.
- Wykonanie ogrodzeń miejsc na pojemniki do zbiórki odpadów selektywnych:
- A21 – ogrodzenie miejsca o wymiarach 1,70 x 5,00 x 1,50 m dla 3 szt. pojemników (2 pojemniki na PET, 1 pojemnik na makulaturę),
- B1 – ogrodzenie miejsca o wymiarach 1,70 x 6.00 x 1,50 m dla 4 szt. pojemników (1 pojemnik na szkło (dzwon), 1 pojemnik na papier, 2 pojemniki na PET).
Wymagania szczegółowe – dot. ogrodzeń:
- Wykonanie ogrodzenia z gotowych paneli 3 D.
- W przypadku konieczności wykonania cięć – miejsca te należy zabezpieczyć farbą antykorozyjną w odpowiednim kolorze.
- Zamontowanie (zatopienie) słupków stalowych systemowych o przekroju rury prostokątnej 60×40 mm w stopach fundamentowych z betonu (słupki dostosowane wymiarem do paneli).
- Zamontowanie ogrodzenia na osadzonych słupkach.
- Grubość prętów paneli ogrodzeniowych: Ø4 mm.
- Kolor ogrodzeń – antracyt.
UWAGI OGÓLNE:
- Kolorystyka paneli altan śmietnikowych dobrana zgodnie z obecnie istniejącymi altankami śmietnikowymi na Osiedlu Zachód, min. przy budynkach B17, B19.
- Pełen zakres robót Wykonawca powinien ustalić we własnym zakresie w wyniku oględzin przyszłych miejsc wykonywania robót.
- Należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, miejsca magazynowania materiałów, dojścia i przejścia piesze, zainstalować i utrzymywać niezbędne tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. ogrodzenia, bariery, znaki ostrzegawcze w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa na terenie placu budowy. Koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie.
- Utylizacja odpadów pochodzących z przedmiotowych robót, przeprowadzona będzie staraniem i na koszt Wykonawcy, w ramach wyżej wymienionego zadania.
- Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów budowlanych i jakość wykonanych robót.
Oferta winna zawierać:
- Wartość zamówienia netto i brutto wynikająca z załączonego kosztorysu ofertowego odrębnie na poszczególne budynki.
- Dowód wpłaty wadium.
- Kosztorys ofertowy obejmujący pełen zakres robót.
- Termin wykonania robót.
- Okres gwarancji na wykonane roboty – min. 5 lat w tym pierwszy rok na uszkodzenia mechaniczne.
- NIP, REGON, nr telefonu, pełną nazwę oferenta i e-mail.
- Nazwę banku prowadzącego konto obrotowe i numer tego konta.
- Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności aw przypadku spółek cywilnych umowa spółki potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela.
- Oświadczenie Oferenta, że jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym oraz, że nie zalega wobec:
- ZUS z zapłatą składek ubezpieczeniowych,
- Urzędu Skarbowego z zapłatą podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
- Oświadczenie Oferenta, że nie zalega wobec Spółdzielni Mieszkaniowej z terminami wykonania robót, usunięcia usterek lub należnościami pieniężnymi.
- Oświadczenie oferenta o sposobie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie kaucji gwarancyjnej w wysokości 5% wartości przedmiotu umowy brutto.
- Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z treścią i warunkami projektu umowy przedstawionej przez Spółdzielnię i że przyjmuje ją bez zastrzeżeń.
Projekt umowy można uzyskać w biurze Administracji Osiedla Zachód i Letnie.
- Oświadczenie oferenta, że przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz dokonał indywidualnych pomiarów i zapoznał się z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, które mogłyby mieć wpływ na przebieg prac oraz wielkość wynagrodzenia, zdobył wszelkie informacje, które są niezbędne doprzygotowania oferty i podpisania umowy.
- Oświadczenie oferenta, że jest lub nie jest płatnikiem VAT.
- Oświadczenie, ze nie pozostaje w sporze prawnym z Zamawiającym.
- Oświadczenie, że nie znajduję się w upadłości ani likwidacji oraz nie jest prowadzone postępowanie układowe.
- Oświadczenie, że wykona roboty własnymi siłami.
- Dokumenty dopuszczające proponowane materiały do stosowania w budownictwie (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne).
- Zestawienie wykonanych tego typu prac remontowych z ostatnich 3 lat, z podaniem lokalizacji, adresu inwestora.
- Kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności (delikt+kontrakt) na kwotę50 000,00 zł.
- Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Pożądany termin realizacji robót do: 31.07.2022 r.
Warunkiem przyjęcia oferty jest wpłacenie wadium przelewem na konto zamawiającego Bank PKO BP S.A. o/Stargard nr: 75 1020 4867 0000 1702 0004 1814 w wysokości 3 100,00 zł w terminie do dnia 06.05.2022 r. Decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający zwraca wadium bez odsetek, wszystkim oferentom, których oferty nie zostały wybrane, odrzucone lub nierozpatrzone z powodu ich wycofania, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zwraca wadium bez odsetek oferentowi którego oferta została wybrana w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.
Zaleca się, aby Oferent zdobył wszelkie informacje (w tym dokonał wizji lokalnej oraz sprawdzenia zakresu robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
Oferta winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
UWAGA:
- Oferty niekompletne mogą być przez zamawiającego odrzucone.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni, licząc od wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu dnia składania oferty.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Osiedle Zachód A7 lub telefonicznie ( 91/834-34-83 (wew. 206). Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
– Kierownik Krystyna Chwarszczyńska, technik osiedla Sylwia Juszczak-Sitarczuk.
– w godzinach: poniedziałek – piątek od 700 do 1500.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, a kolejność załączników winna wynikać z zaproszenia do złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni Os. Zachód A7 w terminie do dnia 09.05.2022 r. do godz. 1030 w zaklejonej kopercie z adnotacją: „Wykonanie altan śmietnikowych z gotowych elementów przy budynkach B14 i B16 oraz ogrodzeń miejsc na pojemniki do zbiórki odpadów selektywnych przy budynkach A21 i B1 na Osiedlu Zachód w Stargardzie.”- nie otwierać do dnia 09.05.2022 r. do godziny 1100.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.05.2022 r. o godz. 1100 w świetlicy Administracji Osiedla Zachód i Letnie, Os. Zachód A7, I piętro.
Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej protokołu Komisji Przetargowej.
Nie zawarcie umowy w wyznaczonym terminie Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej może uznać za odstąpienie od umowy.
Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia wyboru ofert bez podania przyczyn.
Prosimy o wzięcie udziału w wyborze ofert.